سلامت سلامت .

سلامت

كلاه گيس زنانه

كلاه گيس مجموعه اي از تارهاي موي مصنوعي است كه به يكديگر بافته و يا چسبانده شده است. شايد جالب باشد كه بدانيد در برخي از كشورهاي جهان، امروزه كلاه گيس هاي كوچكي مورد استفاده قرار مي گيرند كه فقط بخش هاي كمي از سر كه دچار طاسي شده اند را مي پوشانند و به آن "toupee" مي گويند و بيشتر مردان از آن (خريد كلاه گيس مردانه)استفاده مي كنند.

 امروزه در زبان انگليسي بجاي كلمه wig (كلاه گيس) در برخي از مراكز كاشت مو و يا مجامع علمي، از كلماتي مانندhair piece ، hair additions و يا hair system استفاده مي كنند.

ترس از معلوم شدن كلاه گيس

بسياري از كساني كه سالها از كلاه گيس استفاده مي كردند، مي گفتند كه هميشه از اين ترس داشتند كه هنگام وزش شديد باد، كلاه گيس آنها را باد ببرد. چنين اتفاقي مي تواند صحنه خنده داري را پديد بياورد. يا اگر كسي به سرشان دست بزند، براحتي متوجه مي شود كه وي كلاه گيس بر سر دارد و همچنين اين افراد در زمان شنا در مكان هايي مانند استخر و يا دريا به مشكل برمي خورند و كلاه گيس را بايد از سر در آورند.

 در صورتي كه برعكس، كساني كه كاشت مو Sut بر روي آنها انجام مي شود، نتايج آن كاملا ماندگار و طبيعي هستند و پس از مدتي مي توانند مجددا به امور روزمره خود از جمله كار و ورزش، بدون هيچ ترس و نگراني بپردازند.

ترفندهاي خريد كلاه گيس زنانه

ترفندهاي خريد كلاه گيس زنانه صرفنظر از دلايل شما براي خريد كلاه گيس ، فاكتورهايي وجود دارد كه قبل از خريد يكي از آنها بايد در نظر بگيريد. در پست امروز ، ما نكات و ترفندهايي براي تهيه يك كلاه گيس درست كه مناسب شكل و رنگ طبيعي صورتتان باشد ، در اختيار شما قرار مي دهيم.

در ابتدا با اطلاعاتي كلي و جالب در مورد كلاه گيس شروع ميكنيم .كلاه گيس ها ريشه اي بسيار باستاني و قديمي دارند به طوري كه قديمي ترين كلاه گيس در حال حاضر در موزه بريتانيا قرار دارد و سن آن بيش از 3000 سال تخمين زده شده است !كلاه گيس ها را تقريبا ميتوان در دوره مصر باستان ، يونان و روم يكي از ملزومات آرايشي پركاربرد دانست .اصل واژه كلاه گيس از واژه انگليسي (periwig) مشتق شده است ، پرويگ ها در واقع موهاي مصنوعي بودند كه در بريتانيا وكيل مدافعان به سر ميكردند و جزئي از ملزومات لباس فرم آنان در گذشته بوده است .همچنين يكي از آيين يهوديت ارتودوكيس در گذشته كه براي زنان اجباري بوده ، تراشيدن كل موها و استفاده از كلاه گيس بوده است .

در واقع زنان هودي ارتودوكس پس از ازدواج ميبايست تمامي موهاي خود را تراشيده و از كلاه گيس استفاده ميكردند .با تمام موارد گفته شده ميتوان دريافت كه كلاه گيس ها تنها متعلق به چند دهه يا چند صده اخير نيستند و پيشينه اي باستاني دارند .كلاه گيس ها در گذشته از كنف هندي ساخته ميشدند تا به نوعي با سر كردن آنها بتوان موهاي طبيعي را تداعي كرد ضمن اينكه اين الياف عموما مرغوبيت زيادي داشته و مقاوم بودند .

كلاه گيس ها به دلايل مختلفي مورد استفاده قرار ميگيرند ، دلايل پزشكي شامل ريزش شديد مو و طاسي سر يا ريزش موها در اثر سرطان و شيمي درماني ، و يا صرفا استفاده براي موارد زيبايي و تزييني .به هر حال براي هرنوع استفاده از كلاه گيس بايد سعي در انتخاب مناسب بهترين نوع آن داشته باشيد كه در ادامه بيشتر به اين موضوع خواهيم پرداخت .در ابتدا براي خريد يك كلاه گيس بايد اندازه دور سر خود را اندازه بگيريد سپس كلاه گيس مورد نظر خود را انتخاب كنيد ، ممكن است اندازه دور سر شما از اندازه استاندارد محصول مورد نظر كوچكتر يا بزرگتر باشد كه در اينصورت هنگام استفاده با مشكل مواجه خواهيد شد .برخي از كلاه گيس هاي موجود در قسمت زيرين خود چسب ها و بست هايي را براي تعيين اندازه بر روي سر دارند كه ميتوانيد با استفاده از آنها كلاه را بزرگ و كوچك كنيد .

منبع: كلاه گيس


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۴۱:۴۳ توسط:شكري موضوع:

كاهش ريزش مو با مصرف دارو

زيبايي با پوست سالم و زيبا، موهايي پرپشت و سالم و ناخن هاي محكم شناخته مي شود؛ اما در شرايطي مثل رژيم گرفتن، راديكال هاي آزاد، نورخورشيد، افزايش سن، اضطراب و استرس، كم خوني ناشي از فقر آهن و آلودگي هاي محيطي، سلامت پوست، مو و ناخن ها را به خطر مي اندازد. قرص پرفكتيل پلاتينيوم به جهت سلامت و حفاظت كامل از پوست، مو و ناخن و كاهش روند ايجاد چروك و پيري پوست ، بر اثر تابش نورخورشيد و آلودگي هاي محيط، كاهش خشكي و شكنندگي ناخن و مو، بهبود روند رشد و كيفيت ناخن و مو، افزايش سفتي و استحكام پوست فرموله شده است. همچنين داراي آنتي اكسيدان بسيار قوي در عصاره هسته انگور و ريز مغذي هايي مانند ويتامين ها و مواد معدني ضروري بدن است كه باعث ساخت كلاژن و افزايش استحكام پوست و حفاظت از سلول هاي پوست،مو و ناخن مي شوند.

بيش تر بخوانيد خريد كلاه گيس كوتاه

سلنيوم

سلنيوم براي چه خوب است ؟

يكي از سوالات متداول در مورد selenium اين است كه:” سلنيوم براي چي خوبه ؟” مهم‌ترين ويژگي كه سلنيوم را در ميان عناصر معدني برجسته مي‌سازد، به خاصيت آنتي اكسيداني آن مربوط مي‌شود. داشتن خاصيت آنتي اكسيداني به اين معناست كه اين ماده معدني مي‌تواند آسيب ناشي از راديكال‌هاي آزاد را كه مخرب سلول‌ بوده و استرس اكسيداتيو به وجود مي‌آورند، خنثي نمايد. اين ويژگي موجب مي‌شود تا سلنيم اين قابليت را داشته باشد كه در درمان و پيشگيري از بسياري از بيماري‌ها به عنوان يك داروي كمكي مورد استفاده قرار گيرد. مهم‌ترين فوايد سلنيوم به شرح زير است:

  • ممكن است ريسك ابتلا به انواع سرطان را پايين آورد
  • سلامت قلب و عروق را بهبود مي‌بخشد
  • ممكن است در پيشگيري از آلزايمر موثر باشد
  • به حفظ سلامت مو كمك مي‌كند و ريزش مو را كاهش مي‌دهد
  • استحكام ناخن‌ها را بهبود مي‌بخشد
  • به تنظيم هورمون تيروئيد در بدن كمك مي‌كند

بيش تر بخوانيد: سرطان خون

پرفكتيل پلاتينيوم

 بازسازي كلاژن و تقويت پوست

  • ويتامين سي سبب بازسازي كلاژن طبيعي پوست و در نتيجه بهبود عملكرد پوست مي شود.
  • ريبوفلاوين ( b2 )، نياسين (b3  )، و بيوتين سبب حفظ استحكام ساختمان پوست مي شوند.
  • از مهمترين عوامل پيري پوست مي توان به اشعه آفتاب، آلودگي، سيگار كشيدن و راديكال هاي آزاد اشاره كرد.
  • ويتامين E، C و ريبوفلاوين ( ويتامين B2 ) سبب حفاظت سلول ها در برابر راديكال هاي آزاد مي شوند.
  • ويتامين B12 ،D،  فوليك اسيد به همراه آهن و مواد معدني، منيزيم و روي به حفظ روند بازسازي سلولي كمك مي كنند.
  • پرفكتيل پلاتينيوم علاوه بر تاثيرات مثبت روي درخشندگي و بازسازي سلول هاي پوست بر سلامت و رشد ناخن ها و مو نيز تاثير مي گذارد.
  • سلنيوم و زينك سبب حفظ سلامت ناخن ها مي شود.
  • بيوتين سبب حفظ سلامت مو ها، و مس سبب پيشكيري از سفيدي مو مي شود.
  • شما هنگام مصرف پرفكتيل پلاتينيوم نيازي به مصرف مولتي ويتامين ديگري نداريد.
  • فرمولاسيون منحصر به فرد پرفكتيل پلاتينيوم با دارا بودن ويتامين ها و مواد معدني نياز بدن به مولتي ويتامين را تامين مي كند.

حفظ و بازسازي سلولي

يك مكمل همه جانبه براي پوست، مو و ناخن

يك مكمل زيبايي مولتي ويتامين

منبع: كلاه گيس


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۵۴:۴۱ توسط:شكري موضوع:

عمل اسليو معده چيست؟

اسليو نوعي جراحي چاقي است كه به روش لاپاراسكوپي و با ايجاد برش هاي كوچكي در قسمت فوقاني شكم انجام مي شود. در اين نوع جراحي لاغري بهترين جراح اسليو بخش اعظمي از قسمت چپ معده را خارج مي كند و بخش باقي مانده مشابه يك لوله باريك يا موز است توسط ابزارهاي مخصوصي منگنه زده مي شود. پس از انجام اين نوع عمل جراحي به دليل كاهش حجم غذاي مصرفي فرد تا دو سال به تدريج حدود 70 درصد از اضافه وزن خود را از دست خواهد داد.

بهترين جراح اسليو معده

  • براي شناختن بهترين جراح اسليو معده به موارد زير توجه نماييد:
  • بالاترين درجه تخصص در جراحي اسليو معده، فوق تخصص جراحي اسليو معده يا فلوشيپ لاپاراسكوپي است.
  • بهترين بهترين جراح اسليو معده در اهواز كسي است كه تجربه لازم در جراحي چاقي موفق و همچنين دانش و تجربه برتر در جراحي كاهش وزن را داشته باشد.
  • جراحان در صورت شركت در دوره فلوشيپ مي توانند پس از اتمام دوره تحصيلي و اخذ گواهي فارغ التحصيلي تخصص كسب كنند. در واقع فلوشيپ يك دوره تكميلي در پايان يك رشته تخصصي پزشكي است.
  • پزشكاني كه داراي رزيدنتي يا فلوشيپ هستند، دانش و آموزش بيشتري براي انجام جراحي هاي موفق دارند. بنابراين هنگام انتخاب بهترين پزشك جراحي اسليو معده به اين نكته توجه داشته باشيد كه جراح در جراحي چاقي و همچنين تجربه در روش لاپاراسكوپي جراحي اسليو معده نيز تجربه دارد.
  • علم پزشكي نوين با استفاده از روش ها و تكنيك هاي نوين جراحي اسليو معده كمك مي كند تا با آسيب و درد كمتر عمل شود و بيمار پس از عمل به سرعت بهبود يابد. بنابراين تجربه در انجام چندين عمل جراحي ملاك انتخاب بهترين پزشك جراحي اسليو معده نيست. براي حفظ سلامتي پيشنهاد مي كنيم به جراح متخصص مراجعه كنيد.
  • مي توانيد از خدمات مشاوره حضوري جراحان چاقي استفاده كنيد و با ساير بيماراني كه جراحي كرده اند با آن جراح چت كنيد. بنابراين مي توانيد نظر افرادي كه تحت عمل جراحي اسليو معده قرار گرفته اند را جويا شويد.
  • تصميم به موقع براي مداخله جراحي
  • انجام عمل جراحي بر روي بيمار در اتاق عمل
  • پيگيري وضعيت بيمار پس از عمل
  • تشخيص صحيح براي درمان مشتري

مهمترين وظايف بهترين جراح اسليو معده


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۴:۱۲ توسط:شكري موضوع:

همه چيز درباره كاشت ابرو به روش FIT

كاشت ابرو به روش FIT چيست ؟ امروزه بسياري از بانوان در پي زيباتر شدن ابروي خود با كاشت ابرو به روش FIT افتاده اند، براي همين آكادمي زيبايي مقاله اي در باره اين روش كاشت ابرو ارائه داد. كاشت ابرو به روش FUT مي تواند براي معالجه مردان و زنان در هر سني مورد استفاده قرار گيرد ، اگرچه

بيشتر ترميم ابروها مربوط به زنان بين 30 تا 50 سال است. كاشت ابرو ، با روش FUE انجام مي شود ، روش انتخاب در اين موارد است. اين روش با حداقل تهاجمي مي تواند با استفاده از ميكروتول ها انجام شود تا از برداشتن بافت و زخم هاي بعدي پوست جلوگيري شود ، برخلاف كاشت ابرو به روش FUT ، تكنيكي كه نياز به خارج كردن نوار پوست از محل اهدا كننده دارد.

كاشت ابرو

كاشت ابرو از روش هايي است كه با انجام آن ابروهايي زيبا و طبيعي خواهيد داشت‌. همان طور كه مي دانيد روش هاي زيادي براي ترميم ابرو وجود دارد كه تتو، ميكروبلدينگ از جمله پر طرفدارترين آنها مي باشد‌. با توجه به اينكه اين روش ها بسيار مورد استقبال قرار گرفته اند ولي ظاهري طبيعي ندارند و به نوعي مشخص است كه ابروها حالت مصنوعي دارند.

حال اگر فردي به دلايل مختلف دچار ريزش ابرو شود چه راهكاري بهتر است؟ كاشت ابرو، بله اين روش به طور قطع راه حل مناسب با ظاهري بسيار طبيعي مي باشد، به شرطي كه در كلينيك مجهز كه داراي پزشك هاي ماهر و متخصص مي باشد، انجام شود. كلينيك زيبايي ليان در شيراز يكي از مجموعه هاي زيبايي است كه تمامي نكات و موارد مهم در انجام عمل هاي زيبايي را رعايت نموده و نتيجه ي عمل هاي زيبايي در اين مركز عاري از هرگونه ايراد و عوارض مي باشد‌‌. كلينيك ليان به طور تخصصي در زمينه كاشت ابرو فعاليت مي كند. از آنجا كه ابرو بخشي از صورت است و وجود آن و از همه تر مهم مدل آن بسيار در زيبايي چهره موثر است بايد در انتخاب محلي كه قصد انجام كار را داريد بسيار دقت نماييد.

داروهاي بعد از كاشت مو ( دسته اول )

داروهاي تقويتي بعد از كاشت ابرو عبارتند از:

  • ١.مسكن ها : اين دارو ها عموما جهت كاهش درد بيمار تجويز مي گردند.
  • ٢.آنتي بيوتيك : تجويز اين داروها عموما بعد از هر جراحي صورت مي گيرد. اين داروها جهت پيشگيري از عفونت احتمالي زخم هاست.
  • ٣. مكمل ويتاميني : مكمل هاي ويتاميني كه عموما ويتامين C تجويز مي شود؛ جهت تسريع در ترميم زخم و بهبود رويش گرفت ها مي باشد.
  • ۴.تجويز سرم جهت شستشوي روزانه زحم.

عوامل تاثير گذار در دوام و ماندگاري كاشت ابرو

پيوند طبيعي ابرو معمولا با روش ها و متد هاي مختلفي صورت مي گيرد. با توجه به اين كه در كاشت مو و كاشت ابرو تفاوت هايي است، اين احتمال وجود دارد كه بهترين روش هاي پيوند مو، براي ابرو نتيجه خوبي ندهد. پس براي كاشت ابرو، از بهترين روش هاي كاشت مو استفاده نمي شود.

ماندگاري كاشت ابرو دائمي است، اما به شرط آن كه اين عمل به درستي و با اطلاع از حساسيت هاي كاشت ابرو، انجام گيرد. عوامل بسياري وجود دارد كه در ميزان ماندگاري كاشت ابرو، تاثير زيادي دارد كه در ادامه به بعضي از آن ها اشاره مي كنيم.

منبع: كلينيك كاشت ابرو


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۱۵:۱۴ توسط:شكري موضوع:

رژيم هاي لاغري شكم و پهلو را بشناسيد.

همان طور كه مي دانيد امروزه به دليل تغيير عادات غذايي و استفاده بيشتر از غذاهاي فرآوري شده و انواع فست فودها چاقي يك عارضه يا بيماري فراگيري شده است كه بخصوص در كشور عزيزمان ايران افراد زيادي مبتلا به آن هستند. اما خوشبختانه راه هاي مختلفي براي لاغري وجود دارد تا شما اومايي عزيز به وزن ايده آل خود برسيد. البته بايد در انتخاب رژيم لاغري شكم و روش لاغري با احتياط و آگاهانه رفتار كنيد زيرا رژيم هاي بسياري هستند كه باعث گرسنگي بيش از حد مي شوند و بعد از رسيدن به وزن ايده آل دوباره برمي گردند. يا آن قدر نامتعادل هستند كه بدن دچار كمبود مواد معدني و انواع ويتامين ها مي شود و خود عوارضي مانند خراب شدن پوست و آكنه يا ريزش مو و بر هم خوردن تعادل هورمون ها را به دنبال دارد. همچنين اگر اراده زيادي نداشته باشيد رژيم هاي سنگين و سخت را سريعا كنار مي گذاريد.

رژيم غذايي مناسب براي لاغري شكم و پهلو چيست؟

رژيم لاغري سالم به شما كمك مي كند چربي هاي اضافي بدن خود را از بين ببريد و بدن سالم تري داشته باشيد. يكي از خطرناك ترين چربي هاي بدن، چربي هاي شكم است. داشتن شكم تخت و از بين بردن چربي هاي اضافه پهلو، آرزوي بسياري از افراد به ويژه خانم‌هاي جوان است. رژيم غذايي براي لاغري شكم و پهلو به شما كمك مي كند تا اندازه دور كمر خود را كاهش دهيد و به تناسب اندام برسيد؛ دقيقاً همان چيزي كه اهداف تمام ورزشكاران تناسب اندام و پزشكان متخصص تغذيه است. برخي از بهترين راهكارها را براي شما ارائه مي دهيم كه به داشتن اندام زيبا به شما كمك مي كنند. همچنين رعايت رژيم غذايي لاغري شكم و پهلو و استفاده از مواد غذايي سالم در اين راه به شدت توصيه شده است. با مطالعه راهكارها مي توانيد غذاي روزانه خود را تنظيم كنيد.

رژيم فستينگ

محدود كردن كالري دريافتي در حيوانات سبب افزايش طول عمر و تحمل انواع استرس‌هاي متابوليك مي‌شود. يكي از نگراني‌ها درباره رژيم روزه‌داري متناوب اين است كه رژيم گيرندگان در روزهايي كه محدوديت غذايي ندارند.پرخوري مي‌كنند و كالري سوزانده شده در طول رژيم فستينگ جبران مي‌شود. پژوهش‌ها در مقايسه رژيم روزه‌داري با ديگر روش‌هاي لاغري اين مورد را تاييد نكردند. اما طرفداران رژيم فستينگ معتقدند استرس ناشي از محدود كردن كالري دريافتي سبب واكنش ايمني در بدن مي‌شود. اين واكنش‌ها ترميم سلول‌ها و تغييرات مثبت متابوليك مثل كاهش چربي خون، كاهش كلسترول بد، كاهش فشار خون، وزن و قند خون را به دنبال دارند.

رژيم لاغري 7 روزه

رژيم لاغري 7 روزه جنرال موتورز اصلي يك برنامه ۷ روزه است كه براي كارمندان اين شركت در دهه ۱۹۸۰ آغاز شد. گفته شده است كه اين شركت هم با اداره غذا و دارو و هم با وزارت كشاورزي ايالات متحده، همكاري داشته است.

اين رژيم غذايي به طور عمده از ميوه هاي خام و سبزيجات تشكيل شده است. تعداد غذاهاي گوشتي در اين رژيم كم است. از اين رو، رژيم غذايي GM بسيار محبوب است.

رژيم لاغري كانادايي

در جهان امروز توجه زيادي به وزن بدن و تناسب اندام مي شود. بخشي از اين توجه مربوط به تبليغات گسترده تناسب اندام و لاغري در تلويزيون و ديگر رسانه هاست و بخشي ديگر مرتبط به رشد آگاهي افراد از عوارض چاقي مي باشد. برنامه هاي غذايي و رژيم لاغري امروزه طرفداران بسياري دارند كه يكي از آنها برنامه رژيم كانادايي است.

منبع: فيت بادي كلينيك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۰:۵۰ توسط:شكري موضوع:

موسسه حسابداری
شرکت حسابداری دهناد