سلامت سلامت .

سلامت

براي اسليو معده به دنبال بهترين جراح اسليو باشيد.

چاقي يك بيماري است و به دليل افزايش چاقي و مشكلاتي كه براي افراد در پي دارد،استفاده از جراحي هاي لاغري امروزه بسيار پرطرفدار شده است زيرا با اينكه روش هاي زيادي براي لاغري و كاهش وزن وجود دارد، ولي جراحي لاغري به يكي از موثر ترين و سريع ترين روش ها براي كاهش وزن و تناسب اندام تبديل شده است. در اين مقاله مي خواهيم به شما مراجعه كنندگان گرامي كمك كنيم تا بتوانيد  بهترين جراح لاغري در تهران  را در اين عمل سخت و حساس انتخاب نماييد.

يك جراح خوب بايد بر همه روش هاي جراحي چاقي مسلط باشد؛

يكي از تاثيرگذار ترين و تخصصي ترين جراحي ها، جراحي لاغري و تناسب اندام است و مي توان گفت درصد موفقيت در اين عمل بسيار بالا است و افراد زيادي از اين روش به تناسب اندام رسيده اند و اين بيماري را درمان نموده اند. از پرطرفدارترين و بهترين جراحي هاي لاغري، عمل باي پس معده و عمل اسليو معده مي باشد. يك جراح خوب چاقي علاوه بر اينكه بايد به اين دو روش كه جز محبوب ترين روش ها است، مسلط باشد بلكه بايد به تمام روش ها و ساير تكنيك هاي جراحي لاغري نيز مسلط باشد. ساير روش هاي لاغري و تناسب اندام به شرح زير است كه يك پزشك حاذق بايد به آنها مسلط باشد:

  • ميني باي پس 
  • ساسي باي پس
  • باي پس روده
  • باندينگ معده
  • پليسه معده
  • بالون
  • و …

ويژگي هاي جراح چاقي

بهترين جراح اسليو بايد تجربه درمان افرادي مشابه شما را داشته باشد تا بتواند تشخيص دهد بهترين گزينه براي كاهش وزن شما چيست. آيا بايد از رژيم غذايي استفاده كنيد و يا اينكه بايد از روش هاي مختلف جراحي چاقي مانند باي پس يا اسليو معده استفاده كنيد.

هنگامي‌كه از بهترين جراح چاقي دكتر سليمي در صدد كاهش وزن استفاده مي‌كنيد، انتظار كسب بهترين نتيجه از درمان را داريد. در غير اين صورت اگر از تخصص‌هاي اگر از پزشكي بي‌تخصص در اين زمينه استفاده كنيد نه ‌تنها نتيجه مطلوبي از جراحي چاقي حاصل نمي‌گردد، بلكه امكان شكل‌گيري عوارض جبران‌ناپذيري وجود دارد.

علت اين مطلب آن است كه ريزه كاري هاي تكنيكي و علمي در انجام اين عمل ها باعث موفقيت آميز بودن آن و همچنين موجب كاهش احتمال عوارض مي گردد. عددي وجود دارد به نام شاخص وزني يا bmi كه نشان مي‌دهد هر فرد براي قد خود چقدر چاق است. در اين عمل جراحي پزشك ابتدا روي نواحي مورد نظر خط مي كشد و پروسه اين عمل جراحي به تكنيك هاي مورد استفاده ي پزشك بستگي دارد.

بعد از اين عمل جراحي بيمار فقط يك يا دو شب در بيمارستان بستري مي شود. تمامي موارد گفته شده در بالا را به طور كامل مطالعه فرماييد و علاوه بر آن ها براي جمع بندي يك سري سوالات را براي شما آماده كرديم كه سوالات اساسي و مهم هستند كه به شما كمك مي كنند يك جراح خوب و موفق را براي انحام عمل لاغري خود بشناسيد.

ممكن است از شما خواسته شود يك برنامه فعاليت بدني را شروع كنيد و هرگونه مصرف دخانيات را متوقف كنيد. همچنين ممكن است لازم باشد با برنامه ريزي قبلي براي بهبودي خود پس از جراحي آماده شويد. به عنوان مثال ، اگر فكر مي كنيد به كمك احتياج داريد ، در خانه ترتيب كمك دهيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۰:۲۵ توسط:شكري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
موسسه حسابداری
شرکت حسابداری دهناد