سلامت سلامت .

سلامت

شستن كلاه گيس به چه صورت انجام مي شود؟

كلاه گيس wigs در واقع كلاهي است كه روي آن با موهاي مصنوعي يا طبيعي پوشيده شده است. اصولا افراد به دلايل پزشكي اعم از ريزش مو، شيمي درماني، طاسي و حتي صرفا به دليل زيبايي از كلاه گيس زنانه يا مردانه استفاده مي كنند.

كلاه گيس هايي با موهاي طبيعي بسيار گران هستند اما در مقايسه با كلاه گيس هاي مصنوعي از مقاومت بيشتري در انجام اقدامات زيبايي مانند صاف كردن ، فر كردن، رنگ كردن و ... برخوردارند. در خريد كلاه گيس دقت كنيد.

موهاي كلاه گيس را از نوك شروع به شانه زدن كنيد :

به آرامي شانه بزنيد و گره ها را باز كنيد و به تدريج به سمت ريشه هاي مو برسيد . براي كلاه گيس زنانه كه داراي مو صاف از برس هاي معمولي و براي انواع فر آن ، از برس هاي دندانه دار استفاده كنيد .

سينك ظرفشويي خود را از آب سرد پر كنيد و مقداري شامپو درون آن بريزيد :

از شامپويي مناسب با نوع الياف كلاه گيس استفاده كنيد . براي مثال اگر الياف كلاه گيستان مجعد است از شامپوي مخصوص موهاي مجعد استفاده كنيد و يا اگر الياف كلاه گيستان رنگ شده است ، از شامپوي مخصوص موهاي رنگ شده براي آن استفاده كنيد

كلاه گيس را به داخل بچرخانيد و آن را درون آب قرار دهيد :

سپس با كمك دستانتان به الياف كلاه گيس فشار ملايمي بياوريد و آن را كمي درون آب تكان دهيد تا شامپو به خوبي به درون الياف آن نفوذ كند. اين امر همچنين به از بين رفتن گرد و غبار موجود درون الياف آن كمك خواهد كرد.

كلاه گيس را با استفاده از آب سرد شستشو دهيد :

همچنين مي‎توانيد براي شستن كلاه گيس آن را درون ظرفي پر از آب سرد قرار دهيد تا كف موجود بر روي آن از بين برود. بسته به مقاومت كلاه گيس و پرپشتي الياف آن، ممكن است لازم باشد دو بار آن را شستشو دهيد تا به خوبي تميز شود .

براي از بين بردن گره هاي ايجاد شده در الياف كلاه گيس از نرم كننده با كيفيت بالا استفاده كنيد :

از اعمال اين مواد بر روي ريشه هاي الياف خودداري كنيد

انتخاب كلاه گيس متناسب با رنگ پوست

اشتباهي كه بسياري از افراد در هنگام خريد كلاه گيس كوتاه مي كنند اين است كه دوست دارند تنوعي به خرج دهند و معمولا به سمت كلاه گيس هايي مي روند كه رنگ مويي متفاوت تر از رنگ موي خود را دارند كه اين كار كاملا اشتباه است؛ رنگي را انتخاب كنيد كه قبلا امتحانش را پس داده است.

عوامل مهم در انتخاب اكستنشن مو

1. بهترين اكستنشن را متناسب با تمام شرايط خودتان انتخاب كنيد:اولين نكته مهم، انتخاب اكستنشن هايي است كه زمان بيشتري دوام مي آورند. شايد اكستنشن هاي ارزان اوايل استفاده خوب به نظر برسند، اما خيلي زود خراب مي شوند و به جايگزين نياز پيدا مي كنند. اگر درحال آزمون و خطاي موقتي نيستيد، حتما بهترين اكستنشن را بعد از تحقيق كافي خريداري كنيد.

2. رنگ مو، يكي از عوامل مهم است:اكستنشن انتخابي شما بايد بيشترين نزديكي را به موهاي طبيعي تان داشته باشد. يكي از اشتباهات رايج زنان، انتخاب اكستنشن هاي تيره تر يا روشن تر نسبت به موهاي خودشان است كه زيبايي موها را از بين مي برد.

3. مراقبت از اكستنشن ها را درست انجام بدهيد:براي شستن اكستنشن ها حتما از شامپوهاي بدون سولفات و پارابن كمك بگيريد. كلاه گيس ها و اكستنشن هاي كليپسي بايد در پايان روز از روي موهاي طبيعي جدا شوند و هيچ وقت براي مدت طولاني روي سر باقي نمانند.

منبع: كلاه گيس


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۱۹:۴۷ توسط:شكري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
موسسه حسابداری
شرکت حسابداری دهناد