سلامت سلامت .

سلامت

فيشيال صورت، ژل پروفايلو و هزينه فيلر بيني؛ راهي براي داشتن پوستي زيبا و جوان

پوست يكي از مهم‌ترين اعضاي بدن انسان است كه نقش مهمي در زيبايي و سلامتي فرد دارد. با افزايش سن، پوست دچار تغييراتي مي‌شود كه مي‌تواند باعث افتادگي، چين و چروك و تيرگي پوست شود. امروزه روش‌هاي مختلفي براي جوانسازي پوست وجود دارد كه يكي از محبوب‌ترين آنها، فيشيال صورت است. فيشيال صورت يك روش درماني غيرتهاجمي است كه با پاكسازي و لايه‌برداري پوست، به بهبود سلامت و زيبايي آن كمك مي‌كند.

يكي از موادي كه در فيشيال صورت استفاده مي‌شود، ژل پروفايلو است. ژل پروفايلو يك فيلر پوستي است كه با تحريك توليد كلاژن و الاستين، باعث بهبود خاصيت ارتجاعي پوست و كاهش چين و چروك مي‌شود.

در اين مقاله به بررسي فيشيال صورت، ژل پروفايلو و هزينه فيلر بيني مي‌پردازيم.

فيشيال صورت چيست؟

فيشيال صورت يك روش درماني غيرتهاجمي است كه با پاكسازي و لايه‌برداري پوست، به بهبود سلامت و زيبايي آن كمك مي‌كند. فيشيال صورت شامل مراحل زير است:

  • پاكسازي پوست: در اين مرحله، پوست از آلودگي‌ها و چربي‌هاي اضافي پاك مي‌شود.
  • لايه‌برداري پوست: در اين مرحله، لايه‌هاي مرده پوست برداشته مي‌شوند تا پوست جديدي جايگزين آنها شود.
  • ماساژ صورت: در اين مرحله، پوست به آرامي ماساژ داده مي‌شود تا گردش خون در آن بهبود يابد.
  • استفاده از ماسك صورت: در اين مرحله، از يك ماسك صورت براي آبرساني و تغذيه پوست استفاده مي‌شود.

فيشيال صورت مي‌تواند براي انواع پوست‌ها انجام شود و عوارض جانبي جدي ندارد. با اين حال، در صورتي كه پوست شما حساس است، بهتر است قبل از انجام فيشيال صورت با پزشك متخصص مشورت كنيد.

ژل پروفايلو چيست؟

ژل پروفايلو يك فيلر پوستي است كه با تحريك توليد كلاژن و الاستين، باعث بهبود خاصيت ارتجاعي پوست و كاهش چين و چروك مي‌شود. ژل پروفايلو از اسيد هيالورونيك ساخته شده است كه يك ماده طبيعي در بدن انسان است.

ژل پروفايلو براي انواع چين و چروك‌هاي صورت، از جمله چين و چروك پيشاني، خطوط پنجه كلاغي، خط اخم و چروك دور لب استفاده مي‌شود. همچنين مي‌توان از ژل پروفايلو براي حجيم كردن گونه‌ها، لب‌ها و چانه استفاده كرد.

تزريق ژل پروفايلو يك روش درماني غيرتهاجمي است كه با بي‌حسي موضعي انجام مي‌شود. ماندگاري ژل پروفايلو حدود 6 تا 12 ماه است.

هزينه فيلر بيني

هزينه فيلر بيني بسته به نوع فيلر، حجم تزريق و تجربه پزشك متخصص متفاوت است. به طور كلي، هزينه فيلر بيني از 3.5 ميليون تومان تا 12 ميليون تومان متغير است.

نتيجه‌گيري

فيشيال صورت و ژل پروفايلو دو روش موثر براي جوانسازي پوست هستند. فيشيال صورت با پاكسازي و لايه‌برداري پوست، به بهبود سلامت و زيبايي آن كمك مي‌كند. ژل پروفايلو با تحريك توليد كلاژن و الاستين، باعث بهبود خاصيت ارتجاعي پوست و كاهش چين و چروك مي‌شود.

اگر به دنبال روشي براي جوانسازي پوست خود هستيد، مي‌توانيد از فيشيال صورت يا ژل پروفايلو استفاده كنيد. با توجه به اينكه اين دو روش عوارض جانبي جدي ندارند، مي‌توانيد با خيال راحت از آنها استفاده كنيد.

منبع: https://www.drmattab.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۴۴:۲۱ توسط:شكري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
موسسه حسابداری
شرکت حسابداری دهناد