سلامت سلامت .

سلامت

هر آنچه كه نياز است درباره كلاه گيس بدانيد را با ما ياد بگيريد.

كلاه گيس هايي با موهاي طبيعي بسيار گران هستند اما در مقايسه با كلاه گيس هاي مصنوعي از مقاومت بيشتري در انجام اقدامات زيبايي مانند صاف كردن ، فر كردن، رنگ كردن و ... برخوردارند.همانند ساير انواع كلاه گيس ها ، كلاه گيس هاي طبيعي بايد به طور منظم شسته شوند . انجام صحيح اين كار نقش به سزايي در دوام آن ها خواهد داشت. در ادامه با انواع موارد مرتبط درباره كلاه گيس از جمله: نحوه خريد كلاه گيس و يا نكات مراقبتي آن آشنا خواهيد شد.

كلاه گيس زنانه

زيباسازي صورت بيشتر كمك ميكند كلاه گيس زنانه اي كه موها تا سرشانه برسد بسيار مناسب بانواني ميباشد كه صورت گردي دارند. صورت بيضي صورتي كشيده و لاغر است به اين مدل صورت مدل موهاي چتري و مصري بيشتر مي ايد كلاه گيس زنانه با موهي بلند و حالت دار مناسب اين فرم صورت ميباشد و صورت را پر تر نشان ميدهد

كلاه گيس شيمي درماني

براي خريد كلاه گيس شيمي درماني لازم است ابتدا دور سر خود را اندازه گيري كنيد، بهتر است كلاه هايي را بخريد كه اندازه دور سر آن ها قابل تنظيم مي باشد. اگر تمايل داريد مويي را خريداري كنيد كه دقيقا با موي شما يكسان است بايد قبل از شروع درمان كمي از موهاي خود قيچي كرده تا به راحتي نزديك ترين نمونه را پيدا كنيد.

از خريد كلاه گيس هايي كه موي آن ها ظاهر كاملا مصنوعي دارد خودداري كنيد چون جلوه طبيعي لازم را ايجاد نخواهد كرد. ضمنا از خريد مدل هايي كه الياف آن ها براي پوست سر شما ايجاد حساسيت مي كند نيز صرف نظر كنيد.پ

طرز شستشوي كلاه گيس

جهت شستشوي كلاه گيس در ظرفي ، مقداري آب ولرم ريخته و به مقدار لازم شامپو بچه اضافه كرده و مدل مويي را در آب غوطه ور مينماييم و بعد از مدت 10 دقيقه در آب آن را ماساژ داده و بعد آبكشي مينماييم ، جهت آبگيري دور حوله پيچيده و در محلي آويزان كرده تا در دماي طبيعي هوا خشك شود.

در هنگام برس كردن،مدل مويي را روي سطحي قرار داده و از انتها برس نموده تا پايين مو مرتب گردد و كم كم به سمت بالا برس مينماييم تا كل مدل مويي مرتب شود و بعد از اسپري مخصوص استفاده مي نماييم.

خريد كلاه گيس مردانه

خريد كلاه گيس مردانه روش درماني براي افرادي است كه ريزش هاي وسيع را تجربه كرده و به علت مشكلات مختلف كاندداي كاشت مو نمي باشند و ميتوانند با استفاده از روش كلاه گيس طبيعي يا همان پروتز مو صاحب موهاي طبيعي و چهره زيبا شوند.

پروتز مو

پروتز به معناي اندام مصنوعي يا  اعضاي مصنوعي است كه قرار است جايگزين اندام يا عضو از دست رفته در بدن باشند.البته در حال حاضر در ايران، كلمه پروتز براي مردم تداعي كننده عمل‌هاي جراحي زيبايي غير ضروري است، اما همه پروتزها به اين معنا نيستند. يكي از انواع پرطرفدار آن پروتز مو است كه در چند سال گذشت در دنيا و البته ايران طرفداران زيادي پيدا كرده است.

منبع: https://www.kolahgiss.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۲۷:۲۹ توسط:شكري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
موسسه حسابداری
شرکت حسابداری دهناد