سلامت سلامت .

سلامت

روغن تراپي مو چه تاثيري بر رشد مو مي تواند داشته باشد؟

اگرچه شيوه‌هاي متعددي براي درمان ريزش مو كشف شده اند؛ اما يكي از قديمي‌ترين و موثرترين روش‌ها جهت حل اين مشكل، استفاده از روغن‌هاي گياهي است. اين روغن‌ها از ساختار ارگانيك برخوردار بوده و از محصولات طبيعي و بي ضرر به شمار مي‌آيند. روغن‌هايي كه هيچ خطري براي پوست و مو به دنبال نداشته و سلامت آن‌ها را تضمين مي‌سازند. روغن‌هاي گياهي را مي‌توان محصولاتي مطمئن محسوب نمود؛ محصولاتي كه به عارضه‌اي مانند ريزش مو پايان داده و سلامت را به مو‌ها باز مي‌گردانند. در ادامه قصد داريم تا بهترين روغن‌هاي گياهي جهت درمان ريزش مو را معرفي كنيم.

تاثير روغن سياه دانه براي موها

روغن سياه‌دانه حاوي بسياري از تركيبات شيميايي مفيد با نام‌هاي "تيموكينون"، "تيموهيدروكينون"، "تيمول"و... است كه عامل تأمين سلامت انسان هستند.

از روغن سياه دانه براي مو در صنايع آرايشي نيز استفاده مي‌شود و يكي از خواص مهم آن در طب نوين و سنتي، تقويت پوست و مو است. وغن سياه‌دانه حاوي ماده‌اي به‌نام "نيگلون Nigellone" است كه تحقيقات نشان داده است نوعي آنتي‌هيستامين بسيار مهم است كه مي‌تواند از ريزش مو و طاسي با الگوي مردانه، جلوگيري كند. يك مطالعه در سال 2014 نشان داد كه مخلوط روغن نارگيل و روغن سياه‌دانه در تقويت رشد مو مؤثر است و مي‌توان از اين تركيب براي بهبود سلامت مو بهره برد.

روغن زيتون براي مو

روغن زيتون علاوه بر خاصيت‌هاي درماني كه دارد؛ به زيبايي هر چه بيشتر موها نيز كمك مي‌كند. به شما توصيه مي‌كنيم كه با خريد روغن زيتون براي مو، سلامت و زيبايي موهايتان را با كمترين هزينه و بدون هيچ‌گونه عوارض جانبي، تضمين كنيد. روغن زيتون بسياري از مشكلات مو مانند خشكي، موخوره، شوره و شپش را برطرف كرده و از سوي ديگر با افزايش درخشندگي، نرمي و حجم موها، زيبايي موهاي سر را چندين برابر مي‌كند.

در ادامه با برخي از موادي كه در رشد و يا مقاومت مو تاثير دارند، بيش تر آشنا خواهيد شد.

ماسك مو

به احتمال زياد همه شما درباره ماسك صورت شنيده يا حداقل يك بار آن را امتحان كرده‌ايد. ماسك‌هاي صورت كار تغذيه و آبرساني به پوست صورت را برعهده دارند. ماسك مو هم به همان شيوه در سلامت و تقويت موها نقش دارد. ضمن اينكه اين نوع ماسك، قابليت اين را دارد كه به عنوان يك نرم ‌كننده عميق، به كمك موهاي بسيار خشك بيايد. به‌ علاوه، آنچه انواع ماسك مو را از هم متمايز مي‌كند، تركيبات به كار رفته در آنها است.

سرم مو

احتمالا درباره سرم مو و فايده‌هايي كه مي‌تواند براي موهاي شما داشته باشد چيزهاي مختلف زيادي شنيده‌ايد. اين كه موهايتان را صاف، تغذيه و حتي از آن محافظت مي‌كند. اگر يك مهماني در پيش داريد و مي‌خواهيد خيلي سريع موهايتان از حالت كدري خارج شود و موهايي براق داشته باشيد؛ اگر مي‌خواهيد نگاه‌ها را به سمت خودتان جلب كنيد و از طرفي هم از وزبودن موهايتان عاصي شده‌ايد؛ احتمالا استفاده از سرم مو مي‌تواند براي شما كارساز باشد.

تاثير خواب بر ريزش مو

تاثير خواب براي ريزش مو بر كسي پوشيده نيست ، همچنين خواب تاثيرات زيادي بر روي پوست هم دارد از اين رو توصيه مي شود كه حتما در طول شبانه روز حدود 8 ساعت خواب مفيد داشته باشيد . چرا كه بي خوابي و يا پر خوابي باعث مي شود كه شما دچار مشكلات ريزش مو و آسيب هاي پوستي بشويد .

منبع: https://www.kolahgiss.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۲:۱۱ توسط:شكري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
موسسه حسابداری
شرکت حسابداری دهناد