سلامت سلامت .

سلامت

در يك كلينيك دندانپزشكي چه خدماتي ارائه مي شود؟

از پنهان كردن دندان هاي خود به دليل لكه ها و تغيير رنگ خسته شده ايد؟ خدمات دندانپزشكي تام مي تواند تمامي مشكلات دنداني لبخند شما را به سرعت درمان كند و لبخندي درخشان و بي نظير به شما هديه دهد. درخشندگي و سلامت لبخند شما تنها هدف ما در ارائه خدمات كلينيك دندانپزشكي است.

كامپوزيت دندان

يكي از خدماتي كه در يك كلينيك دندانپزشكي ارائه مي شود، خدمات كامپوزيت دندان است. در ادامه بيش تر با آن و هزينه كامپوزيت دندان آشنا خواهيد شد. هزينه كامپوزيت دندان به عوامل مختلفي بستگي دارد. كامپوزيت دندان در دندانپزشكي براي درمان يا زيبايي كاربردهاي بسياري دارد. اين ماده براي ترميم دندان ها يا پر كردن آنها استفاده مي شود. علاوه بر آن با قرار دادن لايه اي از اين ماده بر روي دندان ها مي توان لبخندي زيبا و دلنشين به دست آورد. يكي از مزاياي كامپوزيت ونير تنوع بالا در رنگ و جنس آن مي باشد كه سبب مي شود افراد قدرت انتخاب بالايي داشته باشند.

عصب كشي دندان

يكي از خدماتي كه در دندانپزشكي شبانه روزي انجام مي شود، درمان ريشه است. درمان ريشه دندان كه اشتباها عصب كشي دندان هم از آن ياد مي شود، عبارت است از خارج كردن ريشه يك دندان، تميز نمودن و شكل دادن به فضاي كانال تراپي (RCT) و در انتها پر نمودن آن براي جلوگيري از نفوذ باكتري ها به اين ناحيه و بازگشت باكتري ها به سيستم اعصاب دندان مي باشد. هدف از انجام درمان ريشه دندان اجازه به باقي ماندن دندان در دهان بدون وجود اعصاب زنده در آن مي باشد  و با انجام اين كار مي توان از دندان درد احتمالي در هنگام جويدن غذا و در بحث زيبايي باقي ماندن دندان در دهان و داشتن لبخند زيبا استفاده كرد.

لمينت دندان

لمينيت دندان ، يكي از بهترين راه هاي اصلاح طرح لبخند  به شمار رفته و در گروه دندانپزشكي ترميمي و جهت اصلاح زيبايي دندان مورد استفاده قرار مي گيرد. لمينت با ماندگاري بالا و مقاوم در برابر هر گونه سايش، از مواد شفاف و بسيار نازك ساخته مي شود، كه به حفظ زيبايي دندان ها، درخشندگي و محافظت از ميناي دندان كمك مي كند. مواد نازكي كه با عنوان لمينيت بر سطح دندان ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد، داراي ظرافت بسيار بوده اما در عين حال از طول عمر خوبي برخوردار  هستند. بهبود ظاهري با لمينيت هاي همرنگ دندان بسيار كارساز بوده و نتايج عالي به همراه دارد.

مراحل قرار دادن لمينيت دندان

لمينيت دندان معمولا در يك يا دو جلسه انجام مي گيرد ، اگر لمينيت دندان از نوع كامپوزيتي باشد درمان يك جلسه مي باشد و لي اگر نياز به ساخت لمينيت در لابراتور باشد در دو جلسه درمان صورت مي گيرد. معمولا براي لمينيت دندان نياز به بي حسي نمي باشد اما در صورت لزوم بي حسي اعمال مي شود تا فرد دردي را احساس نكند . در ابتدا جرم گيري صورت مي گيرد تا در صورت وجود جرم ها از روي دندان برداشته شود و رنگ دقيق ونير تعيين شود . براي قرار دادن لمينيت دندان دندانپزشك بخشي بسيار كمي از ميناي دندان را تراش مي دهد . بعد از قالب گيري از روي دندان ونير موقت روي دندان قرار داده مي شود تا قالب ارسالي به لابراتور، ساخته شود. بعد از ساخت لمينيت در لابراتور ، لمينيت موقت برداشته مي شود و بعد از پاكسازي دندان ونير با سيمان چسبانده مي شود و به فرم دندان در آورده مي شود ، با چسباندن لمينيت بروي دندان و تغيير رنگ آن زيبايي و درخشندگي دندان چندين برابر مي شود . براي اينكه لمينيت به طور كامل به ساختار دندان بچسبد به مدت 60 ثانيه روي تمام سطوح ونير ليزر تابانده مي شود.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۰۱:۳۳ توسط:شكري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
موسسه حسابداری
شرکت حسابداری دهناد