سلامت سلامت .

سلامت

انواع رژيم هاي لاغري كه مي تواند به شما كمك كند تا كاهش وزن داشته باشيد.

هر ساله، زنان و مردان بسياري عزمشان را جزم مي‌كنند تا وزنشان را كاهش دهند و اندام متناسب‌تري پيدا كنند

اما اين روزها رژيم‌هاي بسيار زيادي ابداع شده و باعث سردرگمي و عدم‌اطمينان مردم نسبت به آنها شده است و مردم نمي‌دانند كه كداميك از آنها رژيم سالم و مناسبي است و كداميك به كاهش وزنشان كمك مي‌كند. علت كندي متابوليسم بدن مي تواند چيزهاي مختلفي باشد اما شما با يك رژيم لاغري درست مي توانيد به كاهش وزن برسيد. در ادامه اين مقاله با ما همراه باشيد تا با انواع رژيم لاغري همراه باشيد.

رژيم شوك 15 روزه

رژيم شوك 15 روزه يك نوع برنامه غذايي سريع و كوتاه مدت است كه مناسب كساني است كه قصد دارند در مدت زمان كمي وزن كم كنند، براي مثال كساني كه قرار است به مناسبتي از نظر جسمي بسيار زيباتر به نظر بيايند. اين نوع رژيم يا هر نوعي كه باعث كاهش وزن سريع شود چندان سالم نيست و براي شرايط خاصي طراحي شده است.

اين برنامه غذايي باعث مي شود كه در بدن شوك ايجاد شده و كالري و چربي سوزانده شود. گفته مي شود كه با اين برنامه، فردي كه داراي اضافه وزن است مي تواند در عرض دو هفته در حدود 15 كيلوگرم وزن كم كند.

رژيم كانادايي 7 روزه

در رژيم كانادايي 7 روزه بر عكس بقيه رژيم ها هيچ جايگزيني وجود ندارد ميان وعده هيچ چيزي جز آب نيست فقط فقط آب مجاز است و تنها در ساعات گشنگي مي توان فقط آب خورد و حتي كوچكترين جابجايي هم نميتوان انجام داد و بايد مطابق برنامه اجرا شود. بر اساس تحقيقات انجام شده كاهش وزن در اين دوره 15 روزه بين 7 تا 11 كيلو است و در طي اين مدت 10 تا 15 سانت سايز كم مي كنيد.

بعد از 13 روز سوخت و ساز بدن بالا رفته و بازگشت وزن وجود ندارد و حتي اگر به روال قبل غذا خوردن را شروع كنيد باز اضافه وزن پيدا نخواهيد كرد. اگر در طول اين 15 روز حتي كوچكترين شيريني يا آبنباتي خورده شود بايد رژيم را متوقف كرده و بعد از چند ماه رژيم را دوباره شروع كنيم. در اين رژيم بايد حتما آب فراوان مصرف شود.

رژيم كتوژنيك

براي دانلود رايگان رژيم كتوژنيك، بر اساس اطلاعات جمع شده و محاسبات پزشكان تغذيه  به دست آمده است. البته براي گرفتن نتيجه بهتر و داشتن رژيم غذايي متناسب با وضعيت جسماني خود، بهتر است كه با متخصص مشورت كنيد.

نكته: در برخي از دستورهاي غذايي روزهاي هفته، ميزان تعيين شده‌اي وجود ندارد، به اين معني كه فرد مي‌تواند نسبت موردعلاقه خود را استفاده كند؛ اما هيچ ماده غذايي حذف يا اضافه نشود. در روزهاي ديگر نيز، دقيقاً همان نسبت ذكر شده رعايت شود.

منبع: https://www.sira.fit/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۵۸:۳۵ توسط:شكري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
موسسه حسابداری
شرکت حسابداری دهناد