سلامت سلامت .

سلامت

آيا با خدمات اصلاح طرح لبخند دندان آشنايي داريد؟

اصلاح لبخند فرآيند بهبود ظاهر لبخند از طريق يك يا چند روش دندانپزشكي زيبايي است، مانند:

برخي از مولفه هايي كه در نظر گرفته مي شوند عبارتند از : ظاهر صورت، رنگ پوست، رنگ مو، دندان ها (رنگ، ​​عرض، طول، شكل و نمايش دندان)، بافت لثه و لب ها. اصلاح لبخند به دلايل زيادي انجام مي شود و با توجه به ملاحظات منحصر به فرد شما قابل تغيير است.

ايمپلنت فوري

براي بسياري از افراد اين سوال پيش مي آيد كه ايمپلنت فوري چيست؟ ايمپلنت يك روزه چيست؟ ايمپلنت فوري دندان در تهران همان طور كه از نام آن پيداست روشي سريع و كوتاه مدت براي جايگزين كردن دندان‌هاي از دست رفته مي‌باشد. در واقع براي انجام اين روش در ابتدا بايستي پايه‌هايي از جنس تيتانيوم كه كاملا با بدن انسان سازگاري دارند در داخل استخوان فك جاگذاري شوند و سپس بر روي آن پروتز دندان و يا همان تاج دندان قرار مي‌گيرد.

به عبارتي ديگر مي‌توان گفت كه، ايمپلنت فوري همان ايمپلنت دندان ساده است كه از سرعت و طول درمان كوتاه‌تري براي جوش خوردن پايه فك و در نهايت قرار دادن تاج دندان بر روي آن برخوردار است.

لمينت دندان

لمينت دندان براي افرادي توصيه مي شود كه نياز به لبخند زيبا و دندان هاي براق و شفاف دارند. هر چه دندان ها زيباتر و شفاف تر و رديف تر باشند، زيبايي چهره نيز افزايش پيدا مي كند. هزينه لمينت دندان از سوالات رايج متقاضيان دريافت لمينت است. لازم است بدانيد كه هزينه لمينت با توجه به عواملي نظير برند لمينت، مهارت دندانپزشك، تعداد دندان هاي تحت درمان، كلينيك يا مطب دندانپزشكي و ... متغير است. به طور كلي هزينه لمينت بر حسب واحد دنداني محاسبه مي شود يعني تعرفه اي كه بابت لمينت به شما اعلام مي شود، به ازاي لمينت يك دندان است. بديهي است كه هر چه تعداد دندان هاي تحت درمان شما بيشتر باشد، هزينه نهايي لمينت نيز بالاتر خواهد بود.

كامپوزيت دندان

يكي از بهترين، آسانترين و ارزانترين روش‌ها براي بازسازي فرم ظاهري دندان‌ها و داشتن لبخند زيبا، كامپوزيت دندان است. كامپوزيت، نوعي رزين است كه با درجات مختلفي از استحكام، پوليش پذيري و ضريب شكست نوري ساخته مي‌شود. در اين تكنيك مي‌توان دندان را متناسب با سليقه هر فرد به رنگ سفيد يا دقيقا مشابه دندان‌هاي طبيعي هر فرد ساخت، مشكلات ظاهري دندان را رفع نمود و به آن زيبايي بخشيد.

پياده سازي اين تكنيك به تخصص و مهارت دندانپزشك و همچنين نوع و كيفيت جنس كامپوزيت بستگي دارد، در صورت نصب غير اصولي، مشكلات جدي مانند بيماري‌هاي لثه‌اي، پوسيدگي دندان و ريشه را به دنبال خواهد داشت.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۸:۳۵ توسط:شكري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
موسسه حسابداری
شرکت حسابداری دهناد