سلامت سلامت .

سلامت

با بهترين و سريعترين راه لاغري شكم و پهلو آشنا شويد.

سريعترين راه لاغري شكم و پهلو تركيبي از ورزش و رژيم است. براي از بين بردن چربي هاي شكم و پهلو بهترين راه تركيبي از ورزش هاي قدرتي و رژيمي لاغري اصولي است؛ به شرطي كه در اين راه استمرار داشته باشيد و خيلي سريع نا اميد نشويد.

رژيم شوك

رژيم لاغري شوك يا رژيم شوك براي لاغري همانطور كه از نامش پيداست با ايجاد يك شرايط برنامه ريزي شده براي رسيدن به يك كاهش وزن سريع همراه است. در واقع رژيم لاغري شوك يك نوع رژيم سريع براي كاهش وزن و چربي سوزي بدن است . اين رژيم در يك دوره زماني مشخص كاهش وزن سريع و رسيدن به وزن مورد نظر را به دنبال دارد.

مراجعه به بهترين كلينيك لاغري در تهران

از ويژگي‌هاي بهترين كلينيك لاغري در تهران مي‌توان به استفاده از دستگاه‌هاي پيشرفته، مدرن و تخصصي مانند دستگاه راديوفركانسي، كويتيشن، اندرمولوژي، اگزيميا، كربوكسي تراپي، شاك ويو و …  در اين مراكز اشاره كرد. اين كلينيك در زمينه تندرستي و زيبايي، خدمات گسترده‌اي را به افراد در سنين مختلف ارائه مي‌دهد. در اين مراكز توجه به كيفيت تجهيزات، برند دستگاه‌ها و انواع مختلف آن، از اهميت بسزايي برخوردار است. هر مركز با توجه به خدمات قابل ارائه، داراي دستگاه‌هاي متناسب با خود است.

استفاده از بهترين اپ لاغري

مطمئنا با توجه به تنوع برنامه هاي تناسب اندام و بهترين اپ لاغري موجود در منابعي همچون اپ استور و گوگل پلي استور، انتخاب بهترين موارد براي كاربران امر دشواري است. از اينرو لازم دانستيم كه در اين رابطه وارد عمل شويم و طي اين مقاله اختصاصي بهترين اپليكيشن هاي لاغري و تناسب اندام موجود براي اندرويد و آيفون را به شما عزيزان معرفي كنيم. برنامه هايي كه در اين مقاله معرفي مي‌كنيم قابليت‌هاي متنوع و متعددي دارند و مي‌توانند نقش يك مربي خصوصي را در راستاي دستيابي به اندام مد نظرتان براي شما ايفاء كنند.

غذاهاي كم كالري

يكي از چالش‌هاي رژيم غذايي لاغري، كاهش كالري دريافتي مي‌باشد. علاوه بر آن استفاده از بعضي فذاهاي بدون طمع و… ممكن است  باعث شود كمتر به رژيم خود پايبند باشيد، در اين راستا استفاده از غذاهاي كم كالري و سير كننده بسيار كمك كننده است.

شاخص توده بدني

اين شاخص برآوردي از حجم چربي‌هاي ذخيره‌شده در بدن بر اساس قد و وزن فرد است. در شاخص توده بدني، چربي بدن به‌صورت مستقيم سنجش نمي‌شود بلكه با به كار بردن يك فرمول رياضي، ميزان تقريبي آن محاسبه مي‌شود. شاخص BMI به فرد كمك مي‌كند كه بداند آيا با توجه به مقدار بافت چربي خود در محدوده وزن سالم قرار دارد يا نه. مركز كنترل و پيشگيري بيماري‌ها (CDC) دو فرمول مجزا را براي اندازه‌گيري BMI در كودكان و نوجوان ۲ تا ۱۹ سال و بزرگ‌سالان بيشتر از ۱۹ سال توصيه كرده است. محاسبه BMI كودكان و نوجوانان و تفسير نتايج آن، توسط پزشك تغذيه انجام مي‌شود و نتايج حاصل، با نمودارهاي اپيدميولوژي و جمعيت گروه همسالان مقايسه مي‌شود. اما فرمول مربوط به بزرگ‌سالان بيشتر از ۱۹ سال با تقسيم وزن فرد به كيلوگرم بر توان دوم قد (x۲) به سانتي‌متر به دست مي‌آيد.

منبع: https://www.fitbodyclinic.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۴۹:۰۱ توسط:شكري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
موسسه حسابداری
شرکت حسابداری دهناد