سلامت سلامت .

سلامت

موارد مرتبطي كه در تصميم شما درباره جراحي لاغري تاثير گذارند.

خيلي از افرادي كه از افزايش بي رويه وزن رنج مي برند گاها از رژيم گرفتن خسته شده و تصور مي نمايند كه عمل جراحي تنها راه حل مشكل چاقي آنان است. اما واقعيت آنست كه هر فرد چاقي نامزد خوبي براي استفاده از عمل لاغري نيست. علاوه بر اين عمل جراحي جايگزين رژيم غذايي سالم نيست و حتي اگر شما عمل هم بنماييد بايستي تغييرات لازم را در رژيم غذايي خود اعمال نماييد

احتمال مرگ در اثر جراحي لاغري

يكي از شايعات جراحي لاغري كه بيشتر از موارد ديگر باعث ترس بيماران مي شود احتمال مرگ در اثر جراحي لاغري است. اما بايد بدانيد با افزايش اندازه بدن، طول عمر فرد كاهش مي يابد. افرادي كه از چاقي مفرط رنج مي برند، در معرض بيماري هاي خطرناكي چون ديابت نوع دو و فشار خون بالا هستند كه احتمال مرگ و مير را در اين افراد به طور چشمگيري افزايش مي دهد.

مراقبت هاي بعد از جراحي لاغري

شما موظف هستيد كه مراقبت هاي بعد از جراحي لاغري را رعايت كنيد. اين مراقبت ها در برخي از جراحي ها حتي مي تواند دو چندان برابر باشد. براي مثال رعايت مراقبت هاي بعد از عمل باي پس معده مي تواند از روند جراحي مهم تر باشد. پس از جراحي، بايد ويتامين ها و مكمل ها را به طور منظم مصرف كنيد، مواد مغذي با كيفيت بالا را مصرف كنيد، در قرار ملاقات هاي بعدي با تيم جراحي چاقي خود شركت كنيد، ورزش كنيد و در گروه هاي حمايتي شركت كنيد.

سلامت عاطفي و جسمي شما به تعهد شما به اين طرح چند وجهي بستگي دارد.

پشيماني بعد از عمل اسليو

خطرات و عوارض احتمالي وجود دارد و نياز به تغيير سبك زندگي قابل توجهي دارد. بيماراني كه به اندازه كافي اين عوامل را درك نمي كنند ممكن است بعد از عمل پشيمان شوند.

يكي از دلايل اصلي پشيماني بعد از جراحي اسليو معده، انتظارات غير واقعي است. بسياري از بيماران ديد ايده آلي از بدن پس از جراحي دارند و انتظار كاهش وزن سريع بدون تلاش زياد دارند. با اين حال، واقعيت اين است كه كاهش وزن نياز به فداكاري، صبر و تغيير سبك زندگي دارد. بيماراني كه خود را از نظر روحي و جسمي براي اين فرآيند آماده نمي كنند ممكن است احساس نااميدي و پشيماني كنند.

تجربه كساني كه عمل اسليو انجام داده اند

مهم ترين مسئله قبل از انجام اين عمل لاغري تحقيق و مطالعه تجربه كساني كه عمل اسليو انجام داده اند است و شما مي توانيد با مطالعه تجربيات ديگران به راحتي در مورد انجام اين عمل تصميم گيري كنيد.

بوتاكس معده

بوتاكس معده روشي براي كاهش وزن، با تزريق سم بوتولينوم به نواحي خاص معده است. در اين روش با محدود كردن انقباض عضلات معده، زمان تخليه معده به تعويق افتاده و بيمار دچار بي اشتهايي مي‌شود.

منبع: https://www.sleevedr.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۳۷:۵۳ توسط:شكري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
موسسه حسابداری
شرکت حسابداری دهناد