سلامت سلامت .

سلامت

برخي از عوارض بعد از كاشت ابرو را بشناسيد.

از متداول­‌ترين عوارض كاشت ابرو مي‌­توان به التهاب، تورم، خارش و ايجاد درد و كبودي در محل كاشت اشاره كرد، كه اين عوارض پس از كاشت ابرو، طبيعي هستند و معمولاً كوتاه مدت مي‌­باشند؛ به طوري كه پس از چند روز برطرف مي‌­شود. دقت داشته باشيد كه پس از كاشت ابرو، از مصرف خودسرانه دارو بپرهيزيد و ابروها را دستكاري نكنيد.

پوسته پوسته شدن ابرو بعد از كاشت

اين روش زيبايي داراي نتايج خوب و ماندگاري مي‌باشد، اما ممكن است همراه با عوارضي به صورت موقت باشد، بنابراين بهتر است با اين عوارض كمي آشنايي داشته باشيد، تا در صورت بروز، دچار استرس و نگراني نشويد. پوسته پوسته شدن ابرو بعد از كاشت ابرو ممكن است يكي از علائم عادي پس از اين عمل باشد.

اين پوسته‌شدن معمولاً به علت ترميم و بهبود پوست در ناحيه كاشت ابرو رخ مي‌دهد.

اين موضوع ممكن است در روزهاي اوليه پس از كاشت ابرو و حتي تا چند هفته پس از عمل ادامه داشته باشد.

در اين دوره پوسته‌شدن، لايه‌هاي پوستي كه تحت تاثير عمل كاشت قرار گرفته‌اند، به تدريج برمي‌گردند و جايگزين مي‌شوند.

اين فرآيند طبيعي است و به ترميم پوست كمك مي‌كند.

رنگ كردن ابرو بعد از كاشت

رنگ كردن ابرو بعد از كاشت يكي از اساسي ترين نكات در ارتباط با كاشت ابرو است. كاشت ابرو به يكي از اولين گزينه ها براي بازيابي تراكم ابرو تبديل شده است، چرا كه عمدتا به دليل نتايج طبيعي و دائمي اين تكنيك طرفداران زيادي دارد. براي دستيابي به بهترين نتايج، رعايت يك روند مراقبتي خوب ضروري است. بعد از عمل جراحي كاشت ابرو، بايد بسيار محتاط باشيم و به تمام نشانه هاي ارائه شده توسط تيم پزشكي احترام بگذاريم. اين روند بهبودي در مجموع يك سال طول مي كشد، اگرچه ما مي توانيم زودتر به زندگي عادي خود بازگرديم.

قبل از هر نكته اي در ارتباط با رنگ كردن ابرو بعد از كاشت، بايد بدانيد تا نزديك به ۶ ماه اول شروع به ديدن رشد موهاي جديد نخواهيم كرد و در اين صورت بهتر است براي جلوگيري از عوارض احتمالي تا پايان كامل روند بهبودي صبر كنيم. پس از يك سال مي توانيم ابروها را رنگ آميزي كنيم و آنها را به سليقه و بدون هيچ گونه ناراحتي آرايش كنيم.

بيش تر بخوانيد: تجربيات كساني كه كاشت ابرو انجام داده‌ اند 

خارش ابرو بعد از كاشت

سوزش و خارش ابرو بعد از كاشت ابرو، خارش ابرو بعد از كاشت ابرو، خارش ابرو يكي از عوارض خفيف بعد از كاشت ابرو يا كاشت ابرو است كه معمولاً در نتيجه بهبود و ترميم زخم هاي ايجاد شده ايجاد مي شود و معمولاً يك مدت طول مي كشد. چند روزي با استفاده از پمادهاي مخصوص تجويز شده توسط پزشك قابل تحمل بوده و در بيشتر موارد احساس نمي شود.از آنجايي كه در بيشتر موارد خارش بعد از كاشت ابرو يكي از علائم بهبودي محسوب مي شود، جاي نگراني نيست. نكته مهمي كه براي بهبودي كامل و رسيدن به نتيجه مطلوب از كاشت ابرو بايد رعايت كنيد اين است كه چند روز در مقابل وسوسه خاراندن ابرو مقاومت كنيد تا علائم برطرف شود.اگر موهاي كاشته شده خود را خراش دهيد در خوشبينانه ترين حالت ممكن است دچار عفونت شويد عفونت پوست يا فوليكول مو، و در بدترين حالت، موهاي كاشته شده ممكن است نابجا، كج يا اصلا كاشته نشوند و تاثير نامطلوبي بر نتيجه كاشت ابرو بگذارند. حداقل 14 روز براي ترميم كامل پوست و كاشت فوليكول موي ابرو و بعد از آن مي توانيد با خيال راحت ابروهاي خود را لمس كنيد.

ريزش ابرو بعد از كاشت

ريزش ابرو بعد از كاشت كاملا طبيعي است. حدود يك ماه بعد از كاشت شاهد ريزش ابروها خواهيد بود. پس از ريزش ابروها مجددا رشد خواهند كرد و يكسال پس از كاشت ابروهايي پر و طبيعي خواهيد داشت. با اين حال بايد مواظب باشيد تا خودتان باعث ريزش ابروها نشويد. به علاوه اگر ريزش بسيار شديد بود به پزشك مراجعه كنيد. از طرفي ديگر پس از يك دوره ريزش و رويش مجدد نبايد دوباره دچار ريزش شويد و اين اتفاق طبيعي نيست.

منبع: https://www.clinickashtabroo.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۵۷:۱۸ توسط:شكري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
موسسه حسابداری
شرکت حسابداری دهناد