سلامت سلامت .

سلامت

رژيم هاي لاغري كاربردي كه به كاهش وزن شما كمك مي كنند.

رژيم‌هاي بسيار زيادي براي لاغري وجود دارند اما بسياري از افراد به دنبال بهترين و پرطرفدارترين رژيم لاغري مي‌گردند. تعدادي از رژيم ها بر كاهش اشتها تمركز دارند در حالي يك سري از رژيم ها كالري، كربوهيدرات يا چربي را محدود مي‌كنند. در ادامه با برخي از اين رژيم هاي لاغري كه كمتر شنيده شده اند آشنا خواهيد شد.

رژيم تخم مرغ

رژيم تخم مرغ انواع مختلفي دارد، اما در هر يك از آن ها شما فقط مي توانيد از آب يا نوشيدني هاي با كالري كم استفاده كنيد.در اين رژيم، غذاهايي با كربوهيدرات بالا و قندهاي طبيعي مانند ميوه ها ، نان ها ، پاستا و برنج از رژيم غذايي حذف مي شوند. در رژيم تخم مرغ، هيچ نوع تنقلاتي وجود ندارد، به جز آب يا ساير نوشيدني هاي با كالري بسيار پايين.

رژيم كبد چرب

رژيم كبد چرب و سبك زندگي نقش بسزايي در پيشگيري و درمان اين بيماري به عهده دارند. از مهمترين علل بروز اين بيماري مي توان به دريافت كالري مازاد از رژيم غذايي و كاهش وزن سريع و غير اصولي اشاره كرد، در نتيجه كاهش وزن و پيروي از يك رژيم غذايي استاندارد به درمان اين عارضه كمك مي كنند.

رژيم كانادايي

رژيم كانادايي يكي از روش‌هاي جديد در زمينه رژيم غذايي است كه در مدت زمان بسيار كوتاهي باعث لاغري بسيار شديدي در فرد مي‌شود. به عنوان مثال اگر وزن شما 120 كيلوگرم باشد، در كمتر از 15 روز اين امكان وجود خواهد داشت كه با رعايت موارد لحاظ شده در رژيم در كمتر از 20 روز بيش از 20 كيلو وزن از دست بدهيد. البته اين موضوع را نبايد فراموش كرد كه رسيدن به اين موضوع نيازمند رعايت دقيق رژيم و همچنين انجام تمرين‌هاي مربوط به رژيم كانادايي است. اگر در رعايت برنامه غذايي اين رژيم به مشكل برخورده ايد مي توانيد از يك اپليكيشن رژيم كانادايي استفاده كنيد.

رژيم شوك

رژيم شوك هدف آن ايجاد يك اثر شوك در بدن با گرسنگي دادن به آن در حد انقباض است. بدن براي سوخت چربي نمي سوزاند، اگرچه محدوديت شديد كالري معمولاً در عرض چند روز خود را نشان مي دهد، اگرچه ممكن است كاهش وزن سريع به نظر برسد.

در درجه اول از منبع كربوهيدرات ذخيره شده به عنوان گليكوژن استفاده مي كند. همانطور كه بدن از گليكوژن استفاده مي كند، آنچه به نظر مي رسد كاهش وزن قابل توجهي در چند روز اول رژيم باشد، در نهايت به عنوان اضافه وزن به شما برمي گردد.

غذاهاي خوشمزه براي كاهش وزن

آيا با غذاهاي خوشمزه براي كاهش وزن مي توان رژيم گرفت؟ چقدر خوب است اگر موضوع واقعيت داشته باشد. بدون شك كاهش وزن يك محاسبه ي ساده دارد: اگر كمتر از ميزاني كه كالري مي سوزانيد غذا بخوريد، قطعا كاهش وزن خواهيد داشت. Heather Mangieri سخنگوي آكادمي تغذيه و رژيم غذايي بر اين عقيده است كه برخي از غذاها مي توانند به كاهش وزن كمك كنند. زيرا آن ها باعث سيري طولاني مدت مي شوند و فرد كمتر احساس گرسنگي و تمايل به غذا خوردن پيدا مي كند.

منبع: https://www.sira.fit/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۲:۳۸ توسط:شكري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
موسسه حسابداری
شرکت حسابداری دهناد