سلامت سلامت .

سلامت

در كاشت ابرو بايد به چه مواردي توجه كنيم؟

بسيار از افراد در اين روز ها با ريزش شديد ابرو ها مواجه مي شوند. فعاليت هاي بدني، تغذيه سالم و عدم وجود استرس مي تواند تا حد زيادي از اين عارضه جلوگيري كند. با اين حال افزايش سن و عوامل ارثي از عواملي هستند كه بر ريزش ابرو اثر گذارند. اما نبايد تصور كنيم كه تنها اين مشكل براي سنين زير 40 سال رخ نمي دهد. كاشت ابرو به عنوان يك راهكار دائمي جهت تجديد ابرو هاي از دست رفته به شمار مي آيد. اغلب افراد بسته به ميزان تراكم ابرو خود مي تواند از اين روش بهره مند شوند. كم پشتي ابرو ها نيز با استفاده از روش كاشت ابرو جبران مي شود.

خارش ابرو بعد از كاشت

سوزش و خارش ابرو بعد از كاشت ابرو، خارش ابرو بعد از كاشت ابرو، خارش ابرو يكي از عوارض خفيف بعد از كاشت ابرو يا كاشت ابرو است كه معمولاً در نتيجه بهبود و ترميم زخم هاي ايجاد شده ايجاد مي شود و معمولاً يك مدت طول مي كشد. چند روزي با استفاده از پمادهاي مخصوص تجويز شده توسط پزشك قابل تحمل بوده و در بيشتر موارد احساس نمي شود.از آنجايي كه در بيشتر موارد خارش بعد از كاشت ابرو يكي از علائم بهبودي محسوب مي شود، جاي نگراني نيست. نكته مهمي كه براي بهبودي كامل و رسيدن به نتيجه مطلوب از كاشت ابرو بايد رعايت كنيد اين است كه چند روز در مقابل وسوسه خاراندن ابرو مقاومت كنيد تا علائم برطرف شود.اگر موهاي كاشته شده خود را خراش دهيد در خوشبينانه ترين حالت ممكن است دچار عفونت شويد عفونت پوست يا فوليكول مو، و در بدترين حالت، موهاي كاشته شده ممكن است نابجا، كج يا اصلا كاشته نشوند و تاثير نامطلوبي بر نتيجه كاشت ابرو بگذارند. حداقل 14 روز براي ترميم كامل پوست و كاشت فوليكول موي ابرو و بعد از آن مي توانيد با خيال راحت ابروهاي خود را لمس كنيد.

مراكز كاشت ابرو در تهران

بهترين مركز كاشت ابرو در تهران بايد داراي ويژگي هاي خاصي باشد تا شما بتوانيد به آن اعتماد كرده و كاشت ابروي خود را به آن بسپاريد. كاشت ابرو نيز مانند ديگر جراحي هاي نياز به محيطي نباز دارد كه در آن بهداشت به صورت كامل رعايت شود و همچنين پزشكان ماهر و داراي تخصص لازم در آن مشغول به كار باشند. اگر احتمالا نتوانيد چنين مركزي را بيابيد ممكن است كاشت ابروي شما دچار مشكل شده و يا شما آنچنان كه تصور مي كرديد زيبا نشده باشيد.

هزينه كاشت ابرو

چندين عامل رايج و كليدي كه مي‌توانند در تعيين هزينه كاشت ابرو موثر باشند عبارت‌اند از:

مكان جغرافيايي:

در دنياي امروزي هزينه‌هاي همه چيز بسته به مكان جغرافيايي متفاوت است. كاشتن ابرو هم از اين قائله مستثني نيست، پس در مناطق با هزينه‌هاي زندگي بالا، هزينه كاشت ابرو نيز بيشتر خواهد بود.

تخصص و معروفيت كلينيك و متخصص معالج:

تجربه و تخصص درمان‌گر نقش مهمي در تعيين هزينه كاشت ابرو دارد. همچنين متخصصين و كلينيك‌هاي مشهور و نام‌آشنا عموما هزينه بيشتري براي خدمات خود دريافت مي‌كنند.

ريزش ابرو بعد از كاشت

كاشت ابرو پيوند بافت موهاي زنده به قسمت هاي مختلف سر و يا ابرو است. در نتيجه ريزش ابرو بعد از كاشت ابرو يك امر طبيعي مي باشد زيرا ابروها آنقدر ضعيف هستند كه نمي توانند به ادامه رشد خود بپردازند و بعد از ريزش دوباره ابروها رشد مي نمايد و بعد از 6 ماه نتيجه نهايي ابروها را مشاهده مي كنيد. بعد از كاشت ابرو بعد از 2 هفته ريزش ابرو شروع مي گردد و كل يا قسمتي از ابروي كاشته شده ريزش پيدا مي كند ولي اين امر جاي نگراني ندارد و امري كاملا طبيعي است.

وقتي اين مرحله را تجربه مي كنيد، به هيچ وجه نبايد دليلي براي نگراني و اضطراب داشته باشيد. رسيدن به مرحله ريزش پس از كاشت ابرو، به اين معني است كه فرآيند كاشت ابروها در سر شما به درستي طي شده و مراحل حاصل از اين فرآيند نيز به خوبي سپري شده اند.

منبع: https://www.drmattab.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۳۵:۲۳ توسط:شكري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
موسسه حسابداری
شرکت حسابداری دهناد