سلامت سلامت .

سلامت

لاغري و كاهش وزن چگونه بدست مي آيد؟

سريعترين راه لاغري شكم و پهلو به كمك رژيم غذايي يك هفته اي و بهترين حركات ورزشي براي عضلات شكم و پهلو شما را به اندام متناسب مي رساند. سريعترين راه لاغري شكم و پهلو كه هر شخصي به دنبال آن است را در اختيارتان قرار مي دهيم. اضافه وزن معضلي است كه اكثر افراد با آن دست و پنجه نرم مي كنند. بهترين روشي كه شما را به كاهش وزن سريع مي رساند گرفتن رژيم كم كالري است. اين رژيم بسيار آسان است و تنوع مواد غذايي كه مي توانيد مصرف كنيد بسيار بالاست؛ بنابراين باعث دلسردي شما از ادامه ي روند نمي شود. با ما همراه باشيد تا سريعترين راه لاغري شكم و پهلو را به شما ياد بدهيم.

رژيم شوك

رژيم شوك  يك نوع برنامه غذايي سريع و كوتاه مدت است كه مناسب كساني است كه قصد دارند در مدت زمان كمي وزن كم كنند، براي مثال كساني كه قرار است به مناسبتي از نظر جسمي بسيار زيباتر به نظر بيايند. اين نوع رژيم يا هر نوعي كه باعث كاهش وزن سريع شود چندان سالم نيست و براي شرايط خاصي طراحي شده است.

بهترين كلينيك لاغري در تهران

بهترين كلينيك لاغري در تهران را بيابيد!!!! امروزه چاقي به عنوان يكي از مشكلات شايع در ميان خانم ها و آقايان تلقي مي شود كه عوارض زيادي براي بدن خواهد داشت. چاقي مي تواند باعث بروز بيماري هاي مختلفي نظير ديابت، بيماري هاي مفصلي و استخواني شود. لذا مي توان با كمك يك كلينيك خوب، از شر چاقي و اضافه وزن راحت شد.

امروزه اضافه وزن به عنوان يكي از معضلات بسيار مهم در كشور ايران شناخته مي شود كه نه تنها در ظاهر افراد تاثير مي گذارد، مي تواند باعث كاهش كيفيت زندگي افراد و بروز يك سري از بيماري هاي جسمي نيز شود.

به همين خاطر مراجعه به يك كلينيك لاغري در شمال تهران، بسيار براي افراد داراي اضافه وزن مفيد خواهد بود؛ اما نه هر نوع كلينيك لاغري!

محاسبه BMI

شاخص توده بدني (BMI) وزن فرد بر حسب كيلوگرم تقسيم بر مجذور قد بر حسب متر است. BMI يك روش غربالگري ارزان و آسان براي دسته بندي وزن: كم وزني، وزن سالم، اضافه وزن و چاقي است. BMI به طور مستقيم چربي بدن را اندازه گيري نمي كند، اما با درصد واقعي چربي بدن ارتباط مستقيمي دارد. علاوه بر اين، به نظر مي‌رسد كه BMI به همان اندازه با پيامدهاي متابوليك و بيماري‌هاي مختلف مرتبط است، همانطور كه اين معيارهاي مستقيم‌تر چربي بدن هستند.

منبع: https://www.fitbodyclinic.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۲۹:۵۵ توسط:شكري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
موسسه حسابداری
شرکت حسابداری دهناد