سلامت سلامت .

سلامت

آيا ريزش ابرو بعد از كاشت طبيعي است؟

ابرو يكي از مهم ترين اعضاي صورت است كه در زيبايي افراد نقش زيادي را ايفا مي كند. به همين دليل افراد همواره به دنبال راهكارهايي هستند كه ابروهاي خود را زيباتر كرده و ظاهري متفاوت به چهره خود ببخشند. كاشت ابرو يكي از روش هاي تأييد شده و اثرگذار براي حالت دهي به ابروها و حفظ زيبايي افراد است. ماندگاري اين روش بسيار بالا است و مي تواند يك زيبايي دائمي را به افراد هديه دهد.

بيش تر بخوانيد: سن مناسب تزريق فيلر بيني

حدود سه ماه پس از كاشت ابرو فاز ريزش ابرو بعد از كاشت ابرو وارد مرحله جديدي مي شود. اين همان مرحله اي است كه در آن آناژن افلوويوم نيز روي مي دهد. در اين مرحله فوليكول هايي كه در جريان عمل كاشته شده اند به نوعي دچار شوك ريزشي شده و چنين حالتي مي تواند در صورتي كه فرد از قبل توجيه نشده باشد اين قضيه موجب نگراني وي شود در حالي كه اين شرايط كاملاً طبيعي بوده و براي رشد موهاي ابرو ضروري مي باشد. اين نوع ريزش نه تنها نبايد موجب دغدغه افرادي شود كه عمل پيوند ابرو را انجام داده اند بلكه مي تواند خبر از موفقيت عمل بدهد. در اين مرحله همچنين عوارض ناشي از عمل يا اسكار و جاي زخم برطرف شده و روند رشد موها آغاز مي شود. در ماه سوم به بعد بايد انتظار داشته باشيد تا روند رشد موها شتاب بيشتري بگيرند و به تدريج ابروها از حالت قبلي خارج شده و متراكم تر خواهند شد. در اين فاصله اگر همچنان ريزش مو به طور گسترده ادامه داشته باشد لازم است تا حتماً پزشك را در جريان قرار دهيد.

بيش تر بخوانيد: عوارض فيلر بيني

كانديداهاي مناسب براي كاشت ابرو

مي توان گفت كاشت ابرو ، هيچ محدوديتي ندارد. شما مي توانيد با هر شرايطي كه داريد به اين كار بپردازيد.

حتي اگر بيماري خاص داريد، كاشتن ابرو براي شما ضرري ندارد. اما شايد بپرسيد چرا؟

به دليل اين كه در ديگر روش هاي جوانسازي پوست، مانند تزريق ژل، شما ماده اي شيميايي را به بدن خود وارد مي كنيد.

اما در كاشت ابرو اين چنين نيست. در اين روش، يعني كاشت ابرو با موي طبيعي، مقداري مو به ناحيه ابروي شما وارد مي شوند. بنابراين خطرات خاصي شما را تهديد نمي كنند.

در كل مي توان گفت افرادي كه ابروي كم پشتي دارند و يا احساس مي كنند كه ابروي آن ها كم پشت است و يا افرادي كه به هر دليلي دوست دارند كه ابروهاي پر پشت تري داشته باشند؛ مي توانند از روش كاشت ابرو بهره ببرند

بيش تر بخوانيد: شستشوي ابرو بعد از كاشت

كاشت ابروي طبيعي چگونه است

يكي از سؤالات پر تكرار مراجعين درباره نحوه كاشت ابرو است كه بسيار حائز اهميت مي‌باشد. در اين مورد مي‌توان گفت كاشت ابرو با استفاده از موي طبيعي خود شخص انجام مي‌شود به اين صورت كه يك شكاف كوچك در سر ايجاد شده و مقداري از مو‌هاي سر را برداشته و سپس در زير ميكروسكوپ آن را به پياز‌هاي موي مجزا تفكيك مي‌كنند. و در آخر اين پياز‌هاي مو به صورت تك تك در ابرو كاشته مي‌شود.

بيش تر بخوانيد: هزينه فيلر بيني

كاشت ابرو چه عوارضي دارد

عوارض كاشت ابرو دائمي نبوده و تا مدتي بعد از كاشت از بين مي‌رود. اما از عوارض احتمالي پيش آمده بعد از درمان مي‌توان به موارد زير اشاره كرد.

  • تورم، كبودي و قرمزي پوست
  • خارش در ناحيه كاشت
  • امكان خونريزي ابرو بعد از كاشت
  • غير عادي شدن ظاهر ابرو‌ها
  • پوسته پوسته شدن در محل كاشت ابرو
  • ريزش موقت ابرو
  • التهاب يا عفونت در ابرو‌ها
  • پر رنگ بودن ابرو‌ها

منبع: https://www.drmattab.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۱۰:۱۸ توسط:شكري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
موسسه حسابداری
شرکت حسابداری دهناد