سلامت سلامت .

سلامت

عمل كاشت ابرو

عمل كاشت ابرو به صورت سرپايي و با بي حسي موضعي انجام مي گيرد، مدت زمان كاشت ابرو در حدود 2 ساعت مي باشد اما بايد تا يك ساعت بعد از كاشت ابرو در كلينيك بمانيد و زير نظر باشيد. در عمل كاشت ابرو جهت كاهش درد از دستگاهي به نام Wand استفاده مي كنند. روش هاي متدوال براي كاشت ابرو روش FUEو روش نوار FUTمي باشد. براي كاشتن ابرو نيازمند به فليكول هاي مو هستيم، جراح اين فوليكول ها را ناحيه پشت گوش شخص بر مي دارد به اين شيوه كه پزشك با ايجاد شكافي كوچك در سر، از قسمت عقبي سر، بخش بسيار كوچكي را برداشته و در ميكروسكوپ به صورت تفكيك شده به پيازهاي مو در مي آورد.

فوليكول هاي مو را با سوزن هاي مخصوص پيوند مي دهند، وضعيت و موقعيت تار موهاي جديد بايد با دقت تعيين شودتا دقيقا شبيه ابرو طبيعي شود، نكته قابل توجه اين است كه، فوليكول هايي بايد انتخاب شوند كه ضخامت مويي آن ها با ضخامت موي ابرو شخص هم خواني داشته باشد. فوليكول‌هاي كاشته شده به سرعت رشد مي كنند، و ابروي پر پشتي را بوجود مي آورد. البته اين موها بعد از ۲ الي۳ هفته مجدد مي ريزند اما دوباره رشد مي كنند و اين رشد تا ۴ ماه ادامه خواهد داشت. يك تا دو هفته بعد از عمل كاشتن ابرو، براي كشيدن بخيه‌ها ه پزشك خود مراجعه كنيد.

بيش تر بدانيد: داروهاي تقويتي بعد از كاشت ابرو

چه كساني كانديد كاشت ابرو هستند؟

افراد زير مي‌توانند كانديد مناسبي براي انجام كاشت ابرو باشند. افراد اگر شرايط مناسبي براي كاشت ابرو داشته باشند مي‌توانند به فكر كلينيك انتخابي و هزينه كاشت ابرو باشند.

  • افرادي كه طي اصلاح غير اصولي دچار كچلي دائمي ابرو شده‌اند.
  • افرادي كه مادرزادي ابروي طبيعي نداشته‌اند.
  • خانم‌هايي كه از تاتو و تمديد هاشور ابروهاي خود خسته شده‌اند.
  • افرادي كه دچار سوختگي و يا شكستگي در ابروي خود شده‌اند.
  • افرادي كه دچار ريزش ابرو هستند.

انواع روش كاشت

يكي از مهمترين سوالاتي كه ممكن است براي شما ايجاد شده باشد اين است كه انواع روش كاشـت ابرو بهترين مركز كاشـت ابرو در تهران به چه صورت است؟

بيش تر بدانيد: هزينه كاشت ابرو

روش تهاجمي FUT:

يكي از اولين روش‌هاي كاشـت ابرو روش FUT مي‌باشد. در اين روش پزشكان با ايجاد برش و جراحي به برداشت فوليكول‌ها مي‌پردازند. در طول اين روش پزشكان با ايجاد برشي نواري شكل در محل اهدا يا بانك مو، فوليكول‌ها را از پوست جدا كرده و در ناحيه مورد نظر مي‌كارند.

بيش تر بخوانيد: درمان بيماري هاي پوستي

روش غيرجراحي FUE:

از روش‌هاي جديد و مدرن كاشـت ابرو مي‌توان به روش FUE اشاره كرد. در اين روش پزشكان بدون ايجاد برش و جراحي به برداشت فوليكول‌ها مي‌پردازند. در طول اين روش پزشكان فوليكول‌ها را به طور واحدهاي مجزا از محل اهدا برداشت كرده و در ناحيه ابرو مي‌كارند.

منبع: https://www.clinickashtabroo.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۴۹:۰۱ توسط:شكري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
موسسه حسابداری
شرکت حسابداری دهناد