سلامت سلامت .

سلامت

چگونه بهترين رژيم لاغري را تشخيص دهيم؟

اين روزها دغدغه تناسب اندام يك چالش همگاني است، رژيم هاي غذايي، دمنوش‌هاي گياهي، قرص‌ها و داروهاي لاغري و … از جمله مواردي است كه بسياري افراد براي داشتن اندام متناسب از آن استفاده مي كنند، در اين مقاله به بررسي رژيم لاغري و نكات مربوط به آن مي‌پردازيم.

رژيم لاغري سريع

امروزه، رژيم لاغري سريع زيادي هستند كه بعضي هم مي‌توانند در كوتاه‌مدت مؤثر باشند، زيرا با كاهش دريافت كالري وزن كم مي‌شود مثلاً رژيم‌هايي كه يكسري مواد غذايي را حذف مي‌كنند، اما معمولاً اينها از نظر تغذيه ناكافي هستند.

اغلب اين رژيم‌هاي لاغري سريع، غذاها يا گروه‌هاي غذايي خاص مانند كربوهيدرات‌ها را ممنوع مي‌كنند و نويد نتايج معجزه‌آسا را مي‌دهند. يا ممكن است مكمل‌هاي چربي‌سوزي يا مكمل‌هاي ديگر را تبليغ كنند. اما عمده اين رژيم‌هاي غذايي مد روز با توصيه‌هاي متخصصان بهداشتي معتبر در تناقض هستند.

تحقيقات نشان مي‌دهد كه هرچه رژيم غذايي غيرعلمي‌تر باشد، به علت عوارض جانبي احتمال رها كردنشان نيز بيشتر خواهد بود.

رژيم لاغري 7 روزه

يكي از متداول‌ترين برنامه هاي غذايي افرادي كه دوست دارند وزن كم كنند رژيم لاغري 7 روزه است كه يكي از بهترين برنامه‌هاي غذايي است كه مي‌توانيد از منابع مختلف پيدا كنيد زيرا سريع‌ترين و طبيعي‌ترين راه براي كم كردن وزن را بدون مصرف مكمل‌هاي غذايي يا قرص‌هاي لاغري به شما پيشنهاد مي‌دهد. جنرال موتورز يكي از كمپاني‌هاي بزرگ توليدكننده ماشين است كه يك برنامه‌غذايي به نام رژيم‌غذايي جنرال موتورز يا رژيم‌غذايي GM ارائه كرده است كه كمپاني‌هاي بسيار و موسسات آموزشي بسياري آن را دنبال مي‌كنند زيرا اين برنامه‌غذايي به ارتقاء سلامت كسانيكه در شركت‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و صنايع ديگر فعاليت دارند كمك مي‌كند. اين برنامه‌غذايي براي همه گروه‌هاي سني مناسب شناخته شده و حتي گفته شده كه خيلي افراد توانسته‌اند با اين رژيم در يك هفته تا ? كيلو از وزن خود را پايين بياورند.

بيش تر بخوانيد: رژيم لاغري سه ماهه

رژيم لاغري 3 روزه

رژيم لاغري 3 روزه يكي از متداول ترين روش هاي تناسب اندام و كاهش وزن است. در اين مقاله سعي شده است يك رژيم لاغري 3 روزه موثر و كار آمد معرفي شود. هر روزه رژيم ها و برنامه هاي غذايي مختلفي ترويج مي يابد بر فرض مثال رژيم كانادايي، رژيم سوپ كلم، رژيم سواحل جنوب و ... .

در سال 1985 اين رژيم به دليل كاهش وزن سريعتر و كاهش كلسترول به سرعت در سراسر جهان فراگير شد. عملكرد اين رژيم به گونه اي است كه 3 روز از دستور غذايي اين رژيم تبعيت كرده و در 4 روز ديگر هفته رژيم غذايي معمول خود را ادامه مي دهيد. به افرادي كه از اين رژيم تبعيت مي كنند با اطمينان كامل تضمين مي شود كه حدود 4.5 كيلو گرم كاهش وزن طي اين سه روز خواهند داشت در واقع بيشتر اين كاهش وزن به علت از دست دادن اب بدن است نه سوختن چربي هاي نامطلوب بدن.

رژيم لاغري شكم

براي لاغري شكم چه بخوريم؟ شايد شما هم درباره‌ي غذاهايي كه نه تنها موجب كاهش وزن بلكه باعث از بين رفتن چربي‌هاي شكمي مي‌شوند، شنيده باشيد. ممكن است شما از آن دسته‌ افرادي باشيد كه اكنون هم غذاهاي اين چنيني مانند ماهي سالمون، سبزيجات، آووكادو، لبنيات و خشكبار را براي لاغري شكم و پهلو و داشتن شكمي تخت در رژيم لاغري شكم خود قرار داده باشيد. بر اساس آخرين پژوهش‌ها، چندين خوراكي جديدِ «شكم‌كوچك‌كن» به اين فهرست اضافه شده است. اين غذاها ميل شما به كربوهيدرات و انواع دسرها را برطرف و حس چشايي‌تان را تقويت مي‌كنند. در ادامه اين مقاله با هم ليست خوراكي‌ايي كه براي رژيم لاغري شكم مفيد هستند را بررسي مي‌كنيم و مي‌بينيم كه بهتر است براي لاغري شكم چه بخوريم؟

منبع: فيت بادي كلينيك


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۲۶:۴۸ توسط:شكري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
موسسه حسابداری
شرکت حسابداری دهناد