سلامت سلامت .

سلامت

همه چيز درباره كاشت ابرو به روش FIT

كاشت ابرو به روش FIT چيست ؟ امروزه بسياري از بانوان در پي زيباتر شدن ابروي خود با كاشت ابرو به روش FIT افتاده اند، براي همين آكادمي زيبايي مقاله اي در باره اين روش كاشت ابرو ارائه داد. كاشت ابرو به روش FUT مي تواند براي معالجه مردان و زنان در هر سني مورد استفاده قرار گيرد ، اگرچه

بيشتر ترميم ابروها مربوط به زنان بين 30 تا 50 سال است. كاشت ابرو ، با روش FUE انجام مي شود ، روش انتخاب در اين موارد است. اين روش با حداقل تهاجمي مي تواند با استفاده از ميكروتول ها انجام شود تا از برداشتن بافت و زخم هاي بعدي پوست جلوگيري شود ، برخلاف كاشت ابرو به روش FUT ، تكنيكي كه نياز به خارج كردن نوار پوست از محل اهدا كننده دارد.

كاشت ابرو

كاشت ابرو از روش هايي است كه با انجام آن ابروهايي زيبا و طبيعي خواهيد داشت‌. همان طور كه مي دانيد روش هاي زيادي براي ترميم ابرو وجود دارد كه تتو، ميكروبلدينگ از جمله پر طرفدارترين آنها مي باشد‌. با توجه به اينكه اين روش ها بسيار مورد استقبال قرار گرفته اند ولي ظاهري طبيعي ندارند و به نوعي مشخص است كه ابروها حالت مصنوعي دارند.

حال اگر فردي به دلايل مختلف دچار ريزش ابرو شود چه راهكاري بهتر است؟ كاشت ابرو، بله اين روش به طور قطع راه حل مناسب با ظاهري بسيار طبيعي مي باشد، به شرطي كه در كلينيك مجهز كه داراي پزشك هاي ماهر و متخصص مي باشد، انجام شود. كلينيك زيبايي ليان در شيراز يكي از مجموعه هاي زيبايي است كه تمامي نكات و موارد مهم در انجام عمل هاي زيبايي را رعايت نموده و نتيجه ي عمل هاي زيبايي در اين مركز عاري از هرگونه ايراد و عوارض مي باشد‌‌. كلينيك ليان به طور تخصصي در زمينه كاشت ابرو فعاليت مي كند. از آنجا كه ابرو بخشي از صورت است و وجود آن و از همه تر مهم مدل آن بسيار در زيبايي چهره موثر است بايد در انتخاب محلي كه قصد انجام كار را داريد بسيار دقت نماييد.

داروهاي بعد از كاشت مو ( دسته اول )

داروهاي تقويتي بعد از كاشت ابرو عبارتند از:

  • ١.مسكن ها : اين دارو ها عموما جهت كاهش درد بيمار تجويز مي گردند.
  • ٢.آنتي بيوتيك : تجويز اين داروها عموما بعد از هر جراحي صورت مي گيرد. اين داروها جهت پيشگيري از عفونت احتمالي زخم هاست.
  • ٣. مكمل ويتاميني : مكمل هاي ويتاميني كه عموما ويتامين C تجويز مي شود؛ جهت تسريع در ترميم زخم و بهبود رويش گرفت ها مي باشد.
  • ۴.تجويز سرم جهت شستشوي روزانه زحم.

عوامل تاثير گذار در دوام و ماندگاري كاشت ابرو

پيوند طبيعي ابرو معمولا با روش ها و متد هاي مختلفي صورت مي گيرد. با توجه به اين كه در كاشت مو و كاشت ابرو تفاوت هايي است، اين احتمال وجود دارد كه بهترين روش هاي پيوند مو، براي ابرو نتيجه خوبي ندهد. پس براي كاشت ابرو، از بهترين روش هاي كاشت مو استفاده نمي شود.

ماندگاري كاشت ابرو دائمي است، اما به شرط آن كه اين عمل به درستي و با اطلاع از حساسيت هاي كاشت ابرو، انجام گيرد. عوامل بسياري وجود دارد كه در ميزان ماندگاري كاشت ابرو، تاثير زيادي دارد كه در ادامه به بعضي از آن ها اشاره مي كنيم.

منبع: كلينيك كاشت ابرو


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۱۵:۱۴ توسط:شكري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
موسسه حسابداری
شرکت حسابداری دهناد