سلامت سلامت .

سلامت

رژيم هاي لاغري شكم و پهلو را بشناسيد.

همان طور كه مي دانيد امروزه به دليل تغيير عادات غذايي و استفاده بيشتر از غذاهاي فرآوري شده و انواع فست فودها چاقي يك عارضه يا بيماري فراگيري شده است كه بخصوص در كشور عزيزمان ايران افراد زيادي مبتلا به آن هستند. اما خوشبختانه راه هاي مختلفي براي لاغري وجود دارد تا شما اومايي عزيز به وزن ايده آل خود برسيد. البته بايد در انتخاب رژيم لاغري شكم و روش لاغري با احتياط و آگاهانه رفتار كنيد زيرا رژيم هاي بسياري هستند كه باعث گرسنگي بيش از حد مي شوند و بعد از رسيدن به وزن ايده آل دوباره برمي گردند. يا آن قدر نامتعادل هستند كه بدن دچار كمبود مواد معدني و انواع ويتامين ها مي شود و خود عوارضي مانند خراب شدن پوست و آكنه يا ريزش مو و بر هم خوردن تعادل هورمون ها را به دنبال دارد. همچنين اگر اراده زيادي نداشته باشيد رژيم هاي سنگين و سخت را سريعا كنار مي گذاريد.

رژيم غذايي مناسب براي لاغري شكم و پهلو چيست؟

رژيم لاغري سالم به شما كمك مي كند چربي هاي اضافي بدن خود را از بين ببريد و بدن سالم تري داشته باشيد. يكي از خطرناك ترين چربي هاي بدن، چربي هاي شكم است. داشتن شكم تخت و از بين بردن چربي هاي اضافه پهلو، آرزوي بسياري از افراد به ويژه خانم‌هاي جوان است. رژيم غذايي براي لاغري شكم و پهلو به شما كمك مي كند تا اندازه دور كمر خود را كاهش دهيد و به تناسب اندام برسيد؛ دقيقاً همان چيزي كه اهداف تمام ورزشكاران تناسب اندام و پزشكان متخصص تغذيه است. برخي از بهترين راهكارها را براي شما ارائه مي دهيم كه به داشتن اندام زيبا به شما كمك مي كنند. همچنين رعايت رژيم غذايي لاغري شكم و پهلو و استفاده از مواد غذايي سالم در اين راه به شدت توصيه شده است. با مطالعه راهكارها مي توانيد غذاي روزانه خود را تنظيم كنيد.

رژيم فستينگ

محدود كردن كالري دريافتي در حيوانات سبب افزايش طول عمر و تحمل انواع استرس‌هاي متابوليك مي‌شود. يكي از نگراني‌ها درباره رژيم روزه‌داري متناوب اين است كه رژيم گيرندگان در روزهايي كه محدوديت غذايي ندارند.پرخوري مي‌كنند و كالري سوزانده شده در طول رژيم فستينگ جبران مي‌شود. پژوهش‌ها در مقايسه رژيم روزه‌داري با ديگر روش‌هاي لاغري اين مورد را تاييد نكردند. اما طرفداران رژيم فستينگ معتقدند استرس ناشي از محدود كردن كالري دريافتي سبب واكنش ايمني در بدن مي‌شود. اين واكنش‌ها ترميم سلول‌ها و تغييرات مثبت متابوليك مثل كاهش چربي خون، كاهش كلسترول بد، كاهش فشار خون، وزن و قند خون را به دنبال دارند.

رژيم لاغري 7 روزه

رژيم لاغري 7 روزه جنرال موتورز اصلي يك برنامه ۷ روزه است كه براي كارمندان اين شركت در دهه ۱۹۸۰ آغاز شد. گفته شده است كه اين شركت هم با اداره غذا و دارو و هم با وزارت كشاورزي ايالات متحده، همكاري داشته است.

اين رژيم غذايي به طور عمده از ميوه هاي خام و سبزيجات تشكيل شده است. تعداد غذاهاي گوشتي در اين رژيم كم است. از اين رو، رژيم غذايي GM بسيار محبوب است.

رژيم لاغري كانادايي

در جهان امروز توجه زيادي به وزن بدن و تناسب اندام مي شود. بخشي از اين توجه مربوط به تبليغات گسترده تناسب اندام و لاغري در تلويزيون و ديگر رسانه هاست و بخشي ديگر مرتبط به رشد آگاهي افراد از عوارض چاقي مي باشد. برنامه هاي غذايي و رژيم لاغري امروزه طرفداران بسياري دارند كه يكي از آنها برنامه رژيم كانادايي است.

منبع: فيت بادي كلينيك


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۰:۵۰ توسط:شكري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
موسسه حسابداری
شرکت حسابداری دهناد