سلامت سلامت .

سلامت

در حين خريد كلاه گيس بايد به چه نكاتي دقت كنيم؟

كلاه گيس ها ريشه اي بسيار باستاني و قديمي دارند به طوري كه قديمي ترين كلاه گيس در حال حاضر در موزه بريتانيا قرار دارد و سن آن بيش از 3000 سال تخمين زده شده است !كلاه گيس ها را تقريبا ميتوان در دوره مصر باستان ،يونان و روم يكي از ملزومات آرايشي پركاربرد دانست .اصل واژه كلاه گيس از واژه انگليسي (periwig) مشتق شده است ،پرويگ ها در واقع موهاي مصنوعي بودند كه در بريتانيا وكيل مدافعان به سر ميكردند و جزئي از ملزومات لباس فرم آنان در گذشته بوده است .همچنين يكي از آيين يهوديت ارتودوكيس در گذشته كه براي زنان اجباري بوده ،تراشيدن كل موها و استفاده از كلاه گيس بوده است.

به هر حال براي هرنوع استفاده از كلاه گيس بايد سعي در انتخاب مناسب بهترين نوع آن داشته باشيد كه در ادامه بيشتر به اين موضوع خواهيم پرداخت.

نكاتي كه در خريد كلاه گيس بايد به آن توجه كنيد

اندازه دور سر

در ابتدا براي خريد كلاه گيس بايد اندازه دور سر خود را اندازه بگيريد سپس كلاه گيس مورد نظر خود را انتخاب كنيد ،ممكن است اندازه دور سر شما از اندازه استاندارد محصول مورد نظر كوچكتر يا بزرگتر باشد كه در اينصورت هنگام استفاده با مشكل مواجه خواهيد شد .برخي از كلاه گيس هاي موجود در قسمت زيرين خود چسب ها و بست هايي را براي تعيين اندازه بر روي سر دارند كه ميتوانيد با استفاده از آنها كلاه را بزرگ و كوچك كنيد .

بيش تر بخوانيد: سرطان دهانه رحم

كيفيت كلاه گيس را بسنجيد.

پروتزهاي مو بر اساس نوع مو و جنس بيس پروتز مو كه در ساخت آن استفاده مي‌شود قيمت گذاري مي‌شود. جنس موي به‌كار رفته بايد كاملا شبيه به موهاي طبيعي انسان باشد و به هيچ وجه نبايد جنس مصنوعي داشته باشد. علاوه بر اين بيس پروتز بايد كاملا از مواد مرغوب تهيه شده باشد و امكان اكسيژن رساني به پوست سر را داشته باشد. براي يك خريد مطمئن حتما به مراكز معتبر ترميم مو مراجعه كنيد تا نسبت به اصل بودن پروتز اطمينان داشته باشيد.

وزن كلاه گيس

يك پروتز موي مرغوب هميشه وزن سبكي دارد و هيچ احساس سنگيني يا هر احساس ناخوشايند ديگري براي فرد ايجاد نمي‌كند. اگر چه ممكن است پوست سر در روزهاي اول نصب پروتز مو كمي حساس باشد اما اگر بيس پروتز مو كيفيت مناسبي داشته باشد با گذشت چند روز اين مسئله كاملا برطرف مي‌شود.

كشورهاي سازنده پروتز مو

كشور كره جنوبي و چين معتبرترين توليدكننده پروتز مو در جهان است. بهترين موسسات ترميم مو جهان چون هيركلاب و هير دايركت آمريكا، هيرسولوشن اسپانيا و فريدوم كوچر استراليا محصولات ترميم مو و پروتز مو را از همين كمپاني تهيه مي‌كنند. بعد از كره جنوبي، سوئيس، چين، هند، فيليپين، تايوان و اندونزي از ديگر كشورهاي سازنده پروتز مو هستند. بيس پروتز مو در مركز ترميم مو موبا از كشورهاي كره جنوبي، سوئيس و چين وارد مي‌شود.

تراكم و نوع كاشت مو

علاوه بر جنس، رنگ و حالت موهاي به كار رفته در ساخت پروتز ميزان تراكم موها و نحوه كاشت موها در بيس پروتز نيز اهميت زيادي دارد. ميزان تراكم موهاي پروتز بايد مناسب با موهاي باقي مانده شما در اطراف گوش‌ها باشد. اما نكته مهم‌تر نوع كاشت موها در بيس پروتز است. نحوه پخش شدن موها بايد كاملا شبيه به رشد موهاي طبيعي انسان باشد و با يك الگوي خاص تكرار نشده باشد.

نكات گفته شده در بالا از مهمترين مواردي هستند كه بايد در هنگام خريد پروتز مو بررسي كنيد. اگر تصميم به نصب كلاه گيس كوتاه مو داريد پيشنهاد مي‌كنيم با مراجعه به مركز ترميم مو موبا از مشاوره تخصصي ترميم مو ما استفاده كنيد و تمام سوالات و ابهامات خود را از مشاوران مجرب و با تجربه ما بپرسيد. صداقت در كار و بالا بردن آگاهي مشتريان عزيز يكي از اصول كاري موبا در سال‌ها فعاليت خود بوده است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۴۵:۳۳ توسط:شكري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
موسسه حسابداری
شرکت حسابداری دهناد