سلامت سلامت .

سلامت

همه چيز درباره كاشت ابرو طبيعي

ابرو يكي از بخش هاي بسيار مهم و برجسته صورت هر فرد است. به همين دليل امروزه روش هاي مختلفي براي ترميم ابروها به روي كار آمده اند. يكي از محبوب ترين و رايج ترين اقداماتي كه در زمينه بهبود حالت ابروها انجام مي شود، كاشت ابرو است. كاشت ابرو از بسياري از راهكارهاي ديگر مانند تاتو، هاشور يا ميكروبليدينگ ابرو بهتر، موثرتر و داراي ماندگاري فوق العاده بيشتري است. امروزه با پيشرفت تكنولوژي، كاشت ابرو در ايران به روشي رايج تبديل شده است. البته اگر چه كاشت ابرو روشي نتيجه بخش است اما در مورد آناتومي، طراحي پيوند، استخراج و روش كاشت نياز بالايي به دقت و دانش وجود دارد.

مراحل كاشت ابرو

كاشت ابرو تحت بي حسي موضعي و بدون هيچ گونه درد و ناراحتي انجام مي شود. متخصص كاشت ابرو پس از دريافت مو از سر و تفكيك موها از بافت ها در زير تلسكوپ شروع به كاشت مي كند. كاشت ابرو دقيقا بر روي طرحي كه از قبل روي ابرو كشيده شده انجام مي شود. اين طرح با توجه به درخواست بيمار و همخواني با فرم و شكل صورت كشيده مي شود. كاشت ابرو يك كار تخصصي و در اين حال هنري است زيرا با زيبايي صورت فرد رابطه مستقيم دارد.

بيش تر بخوانيد: ماندگاري كاشت ابرو

در اولين مرحله از كاشت ابرو بايد فرد براي مشاوره و بررسي وضعيت ابروها به بهترين دكتر كاشت ابرو مراجعه كند تا بتوان همه مشكلات مربوط به ابروها را به طور كامل مورد بررسي قرار داد و طرحي متناسب با حالت كلي و ديگر اعضاي صورت براي كاشت ابروي طبيعي به دست آورد. زماني كه طرح ابرو بعد از كاشت نهايي مي شود، متخصص پوست با شما درباره آن با شما به گفت و گو خواهد نشست.

چرا كه يكي از مهم ترين موارد موثر بر روي رضايت شما از عمل كاشت ابرو، تطابق حالت آن با مدل درخواستي شماست. البته اگر شما بخواهيد مدل كاشت ابرويتان به عنوان مثال خيلي نازك باشد ولي بر اساس تجربه پزشك، اين مدل ابرو اصلا براي صورتتان مناسب نباشد، او به شما در اين زمينه تذكر خواهد داد اما در نهايت مدل ابرو بعد از كاشت دقيقا بر اساس تمايل شما خواهد بود.

بهبودي بعد از كاشت ابرو

بعد از اتمام كاشت مقدار كمي التهاب و قرمزي مشاهده مي كنيد كه كاملا طبيعي مي باشد . به طور نمونه امكان دارد بيمار احساس خارش در اين ناحيه داشته باشد كه فقط براي مدت 1 تا 2 روز دوام و ماندگاري دارد. به هر حال اگر شما متوجه شديد كه اين عارضه براي مدت طولاني تر از حالت معمول ادامه پيدا كرده است پزشك خود را در جريان بگذاريد، امكان كنترل اين خارش با استفاده از پمادها و كرم‌هاي مخصوص وجود دارد و بيمار مي‌تواند از اين داروها به صورت موضعي در طول روز و شب براي بهبود عوارض عمل استفاده كند.  اما با رعايت مراقبت هاي بعد از كاشت ابرو مي توانيد اين عوارض را كاهش دهيد.

منبع: https://www.clinickashtabroo.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۵۸:۲۹ توسط:شكري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
موسسه حسابداری
شرکت حسابداری دهناد