سلامت سلامت .

سلامت

در خريد كلاه گيس زنانه بايد چه نكاتي را در نظر بگيريم؟

۹۹ درصد افراد جامعه براي تكميل زيبايي چهره خود به موهاي خود اهميت ميدهند و نگران ريزش موهاي خود هستند و افرادي كه ريزش هاي ژنتيكي دارند و طاسي را تجربه ميكنند نيز به دنبال روش هاي براي رشد مجدد موها مانند روش كاشت مو هستند اما برخي افراد به دلايل مختلف ريزش هاي وسيع تر و غير بازگشت و يا ريزش هاي كامل با بازگشت طولاني را تجربه ميكنند و  كانديداي مناسب روش  كاشت مو نيستند ممكن است در  چنين شرايطي افراد به دنبال روش هايي مانند دريافت  و استفاده از كلاه گيس طبيعي باشد كه متاستفانه  از عملكرد آن راضي نبوده و تاثير منفي بر چهره آن ها ميگذارد.

كلاه گيس بايد چه ويژگي هايي داشته باشد؟

كلاه گيس زنانه علاوه بر ايجاد زخم و خارش و حساسيت بر كف سر ، ظاهري كاملا غير طبيعي داشته كه امكان تشخيص را به همه افراد ميدهد ، كلاه گيس به علت كيفيت پايين موها موهايي بد حالت را داشته كه به مرور زمان حالت كركي را به خود ميگيرد و  همچنين به كلاهگيس ها هيچ حالتي نميتوان داد  با توجه به چنين شرايطي براي كلاهگيس افراد ترجيح ميدهند از اين روش نيز استفاده نكنند در چنين حالتي كلاه گيس طبيعي تنها راه و همچنين بهترين راه براي داشتن موهايي زيبا و ظاهر طبيعي شما خواهد بود.

كلاه گيس براي افراد آلوپسي و سرطاني از موي طبيعي

انواع كلاه گيس زنانه و مردانه با موي طبيعي ما چنان طبيعي مي باشند كه به راحتي ميتوانيد ورزش و حمام نمائيد. موهايتان را فرق باز كنيد و موهايتان را رنگ و فر و مش نمائيد و سشوار بكشيد مدل مو گوناگون دهيد و از هر نوع لوازم آرايش همچون واكس مو و ژل مو و حتي اتو مو نيز استفاده كنيد..

قيمت كلاه گيس چقدر است

مشتريان كلاه گيس فقط زنان نيستند. حالا مردان هم به مشتريان جديد اين محصول اضافه شده‌اند و جالب اينكه، قيمت كلاه گيس هاي مردانه گاه از مدل زنانه آن هم گرانتر است. براي مثال در فروشگاه‌هاي آنلاين كلاه‌گيس‌هاي مردانه‌‌اي پيدا مي‌شود كه قيمت آن ۱۱ ميليون تومان است.

كلاه گيس طبيعي چيست ؟

پروتز مو يا همان كلاه گيس مردانه طبيعي راهي عالي براي رهايي از  طاسي موها مي باشد عزيزاني كه آلوپسي دارند و يا  تحت درمان شيمي درماني موهاي خود را از دست داده اند به هيچ  وجع نگران استفاده از كلاهگيس و ظاهر غير طبيعي آن نباشد كلاهگيس ميتواند زيبايي را به آن ها هديه دهد و امكان تشخيص نيز وجود ندارد.

كاه گيس طبيعي كه در مركز موي ايندرا قابل سفارش است از موهاي طبيعي از سر چيده شده استفاده ميشود و سپس موهاي  طبيعي بر پروتز شبيه سازي شده با پوست سر افراد كه جنس عالي  و طبيعي داشته و خارجي است كاشته ميشود و پس از آن پروتز از طريق چسب هاي طبيعي فيكس دهنده بر سر نصب ميشوند.

كلاه گيس طبيعي داراي خط رويش طبيعي بوده و امكان حالت داده به موها از اين طريق وجود دارد  همچنين بر عكس كلاه‌گيس هاي عادي ديگر نگراني براي افتادن موها و يا ريزش موهاي كلاه‌گيس وجود ندارد افراد بدون نگراني متيوانند كلاه‌گيس را هميشه بر سر متصل نگهدارند و نگران خوابيدن با پرتز نباشند.

منبع: https://www.kolahgiss.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۴۱:۲۰ توسط:شكري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
موسسه حسابداری
شرکت حسابداری دهناد