سلامت سلامت .

سلامت

انواع روش هاي ارتودنسي و هزينه آن

به طور كلي هزينه ارتودنسي دندان به عوامل مختلفي بستگي دارد. عواملي از جمله : درمان با دندانپزشك عمومي يا ارتودنسي ، سابقه درمانگر ، مراجعه به مطب يا كلينيك ، انجام درمان پزشك محور يا پرستارمحور ، نوع سيستم ارتودنسي (ارتودنسي متحرك) ثابت ارتودنسي ، ارتودنسي دامون ، ارتودنسي Lingual ، ارتودنسي Invisalign يا invisible و …) و از همه مهمتر ماهيت مشكل دندانپزشكي بيمار است.

ارتودنسي دندان

ارتودنسي شاخه اي از دندانپزشكي است كه در زمينه درمان ناهنجاري هاي مربوط به رشد فك و دندان تخصص دارد. متخصص ارتودنسي دندانپزشكي است كه براي دستيابي به سطح بالاتري از مهارت هاي ارتودنسي آموزش ديده است.

متخصص ارتودنسي

متخصص ارتودنسي علاوه‌بر گدراندن دوره‌هاي عمومي دندانپزشكي به مدت ۶ الي ۷ سال، بايد دوره‌هاي تخصصي را در ۳ الي ۴ سال بگذراند تا بتواند به اصلاح و درمان ناهنجاري‌هاي فك و دندان‌ها بپردازد. تجربه و مهارت متخصص ارتودنسي يكي از مهم‌ترين پارامترها در موفقيت در درمان است.بهره گرفتن از بهترين خدمات ارتودنسي دندان حق همه آن‌هايي است كه براي رفع مشكل خود به كلينيك‌هاي دندانپزشكي و متخصصان مراجعه مي‌كنند. به‌عبارتي انتخاب بهترين‌ها با مناسب‌ترين قيمت آن چيزي است كه همه به‌دنبال آن هستند. پس با جستجوي مناسب، بررسي سابقه كلينيك يا پزشك متخصص، توجه به امكانات و مقايسه خدمات ارائه‌شده، آن چيزي را كه لايقش هستيد، انتخاب كنيد.

موارد تأثيرگذار بر قيمت ارتودنسي دندان

اگر آدم صبوري نيستيد، بهتر است براي ارتودنسي دندان اين رفتار را كنار بگذاريد! علاوه‌بر طولاني بودن مدت زمان درمان، ارتودنسي دندان پرهزينه است. اما اين به آن معنا نيست كه درمان خود را فراموش كنيد يا زمان آن را عقب بيندازيد، زيرا در صورت عدم توجه به مشكلات دهان و دندان، ناهنجاري‌ها به‌مرور زمان بدتر مي‌شوند و در موارد حاد ممكن است نياز به جراحي فك باشد، موضوعي كه خود هزينه‌هاي بالاتري را نيز خواهد داشت. اما براي برآورد دقيق‌تر  قيمت ارتودنسي دندان به فاكتورهاي مختلفي بايد توجه كنيد.

ارتودنسي نامرئي و انواع آن

براي داشتن لبخندي زيبا و دندان هاي مرتب ، ديگر نيازي به پر كردن دهان با سيم و براكت هاي بد شكل نيست.

با افزايش قابليت اطمينان ، ارزش و پيشرفت روزافزون در فن ارتودنسي نامرئي ، اين روش به جايگزيني براي براكت هاي سيم ناهنجار و قابل رويت معمولي تبديل شده است. آسترهاي شفاف كه به آن بريس هاي شفاف نيز گفته مي شود ، با استفاده از پيشرفته ترين فناوري رايانه اي ساخته شده است كه حركت دندان را پيش بيني مي كند ، وسايل ارتودنسي متحرك را فراهم مي كند كه دندان ها را به تدريج تراز مي كنند


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۳۸:۴۶ توسط:شكري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
موسسه حسابداری
شرکت حسابداری دهناد