سلامت سلامت .

سلامت

راه هاي اصلاح طرح لبخند را بيش تر بشناسيد.

در ادامه با انواع روش هاي اصلاح طرح لبخند آشنا خواهيد شد.

ارتودنسي نامرئي يا اينويزيلاين

ارتودنسي نامرئي يا اينويزيلاين يكي از پيشرفته ترين روش هاي درمان ارتودنسي دندان است. در اين روش بهترين متخصص ارتودنسي به كمك يك سري پلاك هاي شفاف باعث تغيير موقعيت و تراز كردن دندان ها مي شود. از جمله تفاوت هاي بريس هاي سنتي و ارتودنسي نامرئي در اين است كه اولا ديگران متوجه درمان ارتودنسي شما نمي شوند و ثانيا امكان برداشتن الاينرها و خارج كردن از دهان توسط بيمار وجود دارد.

ايمپلنت دندان

ايمپلنت دندان يكي از پيشرفت هاي بسيار بزرگي است كه بشر در حوزه دندانپزشكي داشته است و از آن براي جايگزيني دندان هاي از دست رفته استفاده مي شود. ايمپلنت دندان از نظر كارايي و ظاهر كاملا مشابه دندان هاي طبيعي شماست.

ايمپلنت دنداني از جنس تيتانيوم مي باشد كه پزشك از طريق جراحي در استخوان فك قرار مي دهد. پس از اينكه ايمپلنت با استخوان فك به خوبي جوش خورد جراح دندان يك تاج كه كاملا مشابه دندان طبيعي است روي آن قرار مي دهد و مراحل كاشت ايمپلنت دندان شما به اتمام مي رسد.

لمينت دندان

لمينت دندان جزء يكي از خدمات زيبايي دندانپزشكي است كه دندانپزشك توسط آن مي تواند انواع لكه هاي دنداني، فاصله بين دنداني، به هم ريختگي و شكستگي ها جزئي را برطرف كند. در واقع لمينت هاي دنداني پوسته هاي نازكي هستند كه در سطح جلويي دندان ها نصب مي شوند و باعث اصلاح طرح لبخند و سفيد شدن دندان ها مي شود.

يكي از تفاوت هاي اساسي ايمپلنت و لمينت دندان در جنس و متريال به كار رفته در ساخت آنهاست. ايمپلنت هاي دنداني از جنس تيتانيوم هستند در حالي كه لمينت هاي دنداني از جنس سراميك يا پرسلن مي باشند.

تفاوت هاي ايمپلنت و لمينت دندان

به غير از تفاوتي كه در جنس ايمپلنت و لمينت دندان است يكي از تفاوت هاي اساسي اين دو روش دندانپزشكي در كاربرد آنهاست؛ كه در ادامه درباره كاربردهاي اين دو روش ها صحبت خواهيم كرد.

كاربرد ايمپلنت دندان

  • يك روش بسيار مناسب براي جايگزيني دندان يا دندان ها از دست رفته بدون آسيب رساندن به دندان ها مجاور است.
  • با جايگزيني دندان هاي جلويي كه از دست رفته اند زيبايي را به لبخند و چهره افراد بازمي گرداند.
  • مشكلاتي مثل جويدن، هضم غذا و تكلم را تسهيل مي بخشد.

باعث اصلاح فرم صورت مي شود.

كاربرد لمينت دندان

  • رفع فاصله بين دنداني
  • اصلاح كوچكي يا بزرگ بودن دندان ها
  • اصلاح دندان هايي كه كجي جزئي دارند.
  • اصلاح دندان هاي خرگوشي
  • سفيد كردن دندان ها

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۵:۴۲ توسط:شكري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
موسسه حسابداری
شرکت حسابداری دهناد