سلامت سلامت .

سلامت

بهترين و ايمن ترين جراحي لاغري كدام است؟

افراد زيادي از عمل هاي جراحي لاغري مي ترسند. بايد بگوييم كه نگران نباشيد. جراحي لاغري با ريسك 0.1 درصد، يكي از كم خطرترين جراحي‌هاي جهان است، حالا از هر سبك و سياق، فرقي ندارد. اما از ميان عمل اسليو و يا باي پس معده، لاغري ليزر و يا بالون معده كداميك ايمن ترين جراحي لاغري اند؟ شايد همه و هيچ‌كدام!

ايمن ترين جراحي لاغري لاپاراسكوپي است.

فرض بگيريد خانم همسايه، كه البته وضعيتي مشابه با وضعيت شما دارد، همين چند روز پيش تن به عمل جراحي داده است و حالا حسابي با دُمبش گردو مي‌شكند. آيا لزوما عملي كه او تجربه كرده است، به كار شما هم مي‌آيد؟ پاسخ روشن است: خير!  ايمن ترين جراحي لاغري ، يكي از انواع عمل‌هاست كه با شرايط جسماني شما سازگاري دارد.

بيشتر بخوانيد: چگونه مي توان از افتادگي پوست بعد از عمل اسليو جلوگيري كرد؟

پزشكان معمولا بعد از معاينات و آزمايشات اوليه شما را از حال و روز جسماني‌تان آگاه مي‌كنند و ايمن ترين جراحي لاغري را پيش پاي‌تان مي‌گذارند. اين عمل‌ها معمولا از جمله عمل‌هاي كم‌تر تهاجمي‌اند، عمل‌هايي كه كم‌تر با تيغ و كارد سر و كار دارند و قرار نيست پزشكان هنگام جراحي بدن‌ شما را كاملا باز كنند. به اين روش در اصطلاح پزشكي بهش مي‌گويند لاپاراسكوپي.

انواع جراحي لاغري لاپاراسكوپي

شايد شما هم اسامي اين جراحي لاغري را در انواع جراحي هاي زنان و زايمان شنيده باشيد. اما بايد بگوييم كه امروزه بيش تر از نيمي از عمل هاي لاغري با استفاده از اين روش انجام مي شود. . لاپاراسكوپي نه يكي از انواع جراحي لاغري بلكه يكي از روش‌هاي جراحي‌ست كه خود اشكال جورواجوري دارد و پزشك آن را با در نظر آوردن نتايج معاينات و آزمايشات اوليه براي هر يك از بيماران تجويز مي‌كند.

شايد رژيم لاغري سريع به كاهش وزن شما كمك كند.

اسليو معده چيست؟

اسليو معده روش مناسبي براي مقابله با حجيم‌خواري و البته چاقي مفرط است. در اين ايمن ترين جراحي لاغري جراح با چند بُرش كوچك لاپاراسكوپ را در بدن كار مي‌گذارد و حجم معده را قدرِ يك آستين كوچك مي‌كند. اما اين همه ماجرا نيست.

افرادي كه از اين عمل مي ترسند مي توانند از تجربه كساني كه عمل اسليو معده انجام داده اند استفاده كنند. و همجنين با عوارض عمل اسليو معده آشنا بشوند.

منبع: https://www.jarahilaqari.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۴۴:۰۵ توسط:شكري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
موسسه حسابداری
شرکت حسابداری دهناد