سلامت سلامت .

سلامت

انواع ورزش در خانه براي لاغري را بشناسيد.

با وجود كرونا و همچنين مشغله زياد و در نتيجه عدم توانايي تعداد زيادي از افراد به شركت در باشگاه هاي ورزشي، يكي از ملزومات زندگي براي افرادي كه به فكر سلامت و تناسب اندام خود هستند ورزش در خانه براي لاغري است. امروزه اينكه در منزل و بدون هيچ ابزار و دستگاه پيشرفته خاصي بتوان فعاليت بدني انجام داد، به يك سبك زندگي اصولي جديد تبديل شده است.

داشتن يك برنامه تمريني كه كاملا به صورت شخصي و با هدف و همچنين مدل بدني شما تعريف شده باشد، در كنار يك رژيم غذايي اصولي تنها راه تضمين اين است كه به هدف خود برسيد. در ادامه اين مقاله به معرفي چند ورزش در خانه براي لاغري پرداخته ايم. اين تمرينات معرفي شده مناسب افرادي است كه آسيب، درد و بيماري خاصي ندارند. در صورت داشتن هرگونه مشكل، به يك مربي و پزشك مراجعه كرده و با يك برنامه منحصر به فرد براي خود به فعاليت بدني بپردازيد.

يكي از مهم ترين نكاتي كه براي ورزش در خانه براي لاغري بانوان و همچنين آقايان مطرح است اين است كه حتما بين ست هاي تمريني خود استراحت كنيد تا بدن مجدد فشار وارد شده را احساس كند و تاثيرگذاري اين حركات چند برابر شود. نكته اي كه لازم است به آن توجه شود اين است كه نوشيدن يك الي دو ليوان آب حين ورزش و داشتن تغذيه ورزشي قبل و بعد از ورزش نيز از اهميت بالايي برخوردار است.

انواع ورزش هاي لاغري در خانه

چه در خانه و چه در باشگاه، نبايد از اهميت گرم كردن و سرد كردن بدن قبل و بعد از ورزش غافل شد. بهتر است در ابتداي ورزش خود، ۵ الي ۱۵ دقيقه را به گرم كردن با حركات كششي و همينطور ۱۵ دقيقه بعد از تمرين را به انجام حركات كششي و انجام حركات يوگا اختصاص دهيد.

بيشتر بخوانيد: ورزش بعداز اسليو به چه صورت است؟

اسكوات

اسكوات يك ورزش در خانه براي لاغري پا و به خصوص ران پا است اما اين به اين معني نيست كه تنها بر روي پاها تاثير مي گذارد

برپي

برپي يكي از بهترين تمرينات هوازي براي چربي سوزي كل بدن و به خصوص لاغري شكم و پاها است.

دوچرخه كرانچ

اين حركت چربي سوزي بسيار بالايي دارد و بيشترين فشار را به چربي هاي شكم و پهلو وارد مي كند.

حركت پلانك ايستاده

يكي از حركات بسيار تاثيرگذار براي آب كردن چربي هاي شكم و پهلو حركت پلانك است

شناي سوئدي

شناي سوئدي يك حركت ورزشي مقاومتي بسيار خوب براي سوزاندن چربي هاي بالاي بازو است و شما براي انجام اين حركت ورزشي نياز به دمبل، كش، هالتر يا هر تجهيزات ديگري نداريد.

منبع: https://www.sira.fit/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۰:۵۹ توسط:شكري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
موسسه حسابداری
شرکت حسابداری دهناد