سلامت سلامت .

سلامت

در خريد كلاه گيس شيمي درماني بايد به چه چيزهايي توجه كنيم؟

يكي از مشكلاتي كه افراد زيادي با آن دست و پنجه نرم مي كنند سرطان است. يكي از راه هاي درمان سرطان استفاده از شيمي درماني است. يكي ديگر از مشكلات ريزش مو در شيمي درماني است. يكي ديگر از روش هاي مديريت ريزش مو در اين دوران استفاده از كلاه گيس شيمي درماني است.

در ادامه با ما همراه باشيد تا بيشتر با چگونگي خريد كلاه گيس زنانه و مردانه آشنا شويد.

آيا مي دانيد كلاه گيس شيمي درماني چيست؟

كلاه گيس شيمي درماني در واقع به طيفي از كلاه گيس ها گفته مي شود كه براي بيماران سرطاني كه در دوره درمان شيمي درماني هستند مناسب هستند. اين كلاه ها مزاياي دارند كه در مجموع براي بيماران سرطاني مفيد در نظر گرفته مي شوند.

با مزاياي كلاه گيس شيميايي آشنا شويد.

نتيجه تحقيقات بر روي بيماراني كه در دوران شيمي درماني جهت درمان انواع سرطان هستند، نشان مي دهد كه ريزش مو تاثير منفي بر روي اعتماد به نفس و روحيه بيماران دارد. محققان توصيه مي كنند كه استفاده از كلاه گيس هاي ساده در اين دوران مي تواند مزاياي زيادي داشته باشد و به حفظ ظاهر و روحيه بيماران در اين دوران كمك كند. برخي از مزاياي استفاده از كلاه گيس مخصوص شيمي درماني براي بيماران شامل اين موارد مي شود:

  • كمك به پوشش سر و حافظت از پوست آن در برابر تغييرات آب و هوا
  • افزايش اعتماد به نفس در طول درمان
  • حفظ روحيه
  • جلوگيري از جلب توجه
  • كمك به حفظ روابط اجتماعي در طول درمان
  • و …

چه كلاه گيسي به بيماران شيمي درماني توصيه مي شود؟

براي بيماراني كه در دوره درمان شيمي درماني با ريزش مو مواجه هستند بهتر آن است كه از كلاه گيس هاي با موهاي طبيعي استفاده شود. استفاده از كلاه گيس هاي مصنوعي منعي ندارند اما كيفيت و زيبايي و حس آرامشي كه موهاي طبيعي به شما ارائه مي دهند بيشتر از نمونه هاي مصنوعي است

چگونگي مراحل آمادگي براي استفاده از كلاه گيس شيمي درماني

پيش از آنكه به فكر خريد كلاه گيس شيمي درماني باشيد ابتدا از پزشك معالج خود در خصوص احتمال ريزش موي سرتان سوال بپرسيد. چون تمامي روش هاي شيمي درمان منجر به ريزش مو نمي شود. اگر فكر مي كنيد و يا از قبل مي دانيد كه با ريزش مو در شيمي درماني مواجه مي شويد مي توانيد قبل از خريد كلاه گيس و يا شروع شيمي درماني خود اقدامات زير را انجام دهيد تا با آمادگي بهتري وارد روزها و ماه هاي آتي شويد:

چنانچه موهاي بلند داريد آن ها را كوتاه كنيد تا پس از استفاده از كلاه گيس، متوجه تغييرات زيادي نشويد.

  • به طور معمول ۲ تا ۳ هفته پس از شروع درمان شيمي درماني موها كم كم شروع به ريزش مي كنند. اگر چنين شد موهايتان را بتراشيد زيرا اينكار احساس خارش پوست سر را كاهش مي دهد.
  • قبل از ريزش مو در صورت تمايل حتما از كلاه گيس استفاده كنيد تا به آن عادت كنيد. همچنين اگر نمي خواهيد ديگران متوجه درمان شما شوند حتما پيش از درمان به طور كامل در جمع از كلاه گيس خود استفاده كنيد.

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۵:۲۱ توسط:شكري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
موسسه حسابداری
شرکت حسابداری دهناد