سلامت سلامت .

سلامت

با اسليو معده لاغر شويد و نگران نباشيد!

در طي چندين سال گذشته نرخ بالاي موفقيت عمل اسليو معده، به طوري بوده كه اكثر بيماران بيش از نيمي از اضافه وزن خود را از دست مي دهند و آن را براي سال ها حفظ مي كنند. در ادامه با ما همراه باشيد تا به بررسي اين موضوع كه آيا واقعا اسليو معده ايمن ترين راه براي لاغري است؟ آيا پولي كه بابت هزينه عمل اسليو معده پرداخت مي شود ارزش دارد؟ و … بپردازيم.

جراحي اسليو معده چيست؟

عمل اسليو معده يكي از جديدترين و شايع ترين جراحي هاي چاقي است كه به آن گاستركتومي اسليو نيز مي گويند. در طي اين جراحي بهترين جراح اسليو، حدود 80 درصد معده شما را برمي دارد و كيسه اي به اندازه يك موز باقي مي گذارد. در اين جراحي تقريباً هميشه از يك دستگاه لاپاراسكوپ كم تهاجمي و برش هاي كوچك استفاده مي شود.

رژيم غذايي بعد از عمل اسليو معده

به مدت دو هفته رژيم غذايي شما شامل مايعات خواهد بود، سپس به تدريج غذاهاي جامد را طبق برنامه غذايي خاصي به رژيم روزانه خود اضافه مي كنيد. لازم است اين نكته را خاطر نشان شويم كه ممكن است دو ماه طول بكشد تا به يك رژيم غذايي طولاني مدت برسيد.

كاهش وزن بعد از عمل اسليو چقدر است؟

اسليو معده يك روش جديد در جراحي لاغري است كه اطلاعات چنداني از آن در دست نيست. با اين حال، مطالعات اوليه نشان مي دهد كه تقريباً به اندازه باي پس معده و حتي بيشتر در كاهش وزن مؤثر است. طبق يك مطالعه گسترده موسسه ملي بهداشت، اين جراحي به بيش از 85 درصد از بيماران كمك مي كند تا بيشتر وزن اضافي (60 الي 80 درصد از اضافه وزن) خود را كاهش دهند و از آن جلوگيري كنند.

مزاياي عمل اسليو معده چيست؟

اسليو معده مي تواند منجر به بهبود شرايط مرتبط با چاقي مانند ديابت نوع 2، آپنه خواب، فشار خون بالا، بيماري كبد چرب، آرتروز و … شود.

معمولاً عوارض جانبي كمتري نسبت به جراحي باي پس معده دارد.

نيازي به جسم خارجي در بدن ندارد.

بيماراني كه جراحي چاقي، از جمله اسليو معده انجام مي دهند، نسبت به افراد مشابهي كه انجام نمي دهند، اميد به زندگي بالاتر، سلامت بهتر و كيفيت زندگي بالاتري دارند.

به طور كلي استفاده از داروهاي ضد التهابي (NSAIDs) پس از جراحي اسليو معده بي خطر است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۵:۳۳ توسط:شكري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
موسسه حسابداری
شرکت حسابداری دهناد