سلامت سلامت .

سلامت

ورزش براي لاغري پا چقدر تاثيرگذار است؟

يكي از دغدغه هاي اصلي خانم ها و برخي آقايان تناسب اندام است. افرادي كه تناسب اندام براي آن ها مهم است به دنبال يك راه براي خوش فرم بودن پا و باسن هستند. ورزش براي لاغري پا مي تواند در تناسب اندام اين نواحي تاثير بسياري بگذارد.

بايد بگوييم كه آب كردن چربي هاي ران هميشه سخت تر از قسمت هاي ديگر بدن است اما با ورزش مي توان تجمع چربي ها در قسمت پا را هم از بين برد.

شما مي توانيد انواع ورزش براي لاغري پا را امتحان كنيد و نتيجه اش را ببينيد. فقط فراموش نكنيد كه قبل از تمرين، بدنتان را گرم كنيد تا دچار گرفتگي عضلات نشويد.

شاخص توده بدني

ممكن است بگوييد كه شاخص توده بدني ما در حد نرمال است اما در نواحي پا و باسن تناسب اندام نداريم. در ابتدا بايد بيان كنيم كه شاخص توده بدني يك محاسبه گر براي ميزان تقريبي چربي بدن است. پس بايد بدانيد كه براي تناسب اندام در اين نواحي لازم است كه از ورزش براي لاغري استفاده كنيد.

ورزش براي لاغري شكم

ورزش براي لاغري شكم يكي ديگر از مواردي است كه افراد زيادي به دنبال آن هستند. افرادي كه دچار چاقي در نواحي شكم و پهلو مي شوند در قدم اول به سراغ رژيم لاغري مي روند. اما زماني كه از رژيم هاي لاغري اصولي نااميد مي شوند به رژيم هاي لاغري سريع از جمله رژيم آب درماني و يا رژيم سه روزه امريكايي روي مي آورند.

اما بايد بدانيد كه سريعترين راه لاغري شكم و پهلو استفاده از ورزش است.

ورزش براي لاغري انگشتان دست

در ادامه مبحث لاغري موضعي با ورزش بايد بگوييم كه برخي نيز به دنبال ورزش براي لاغري انگشتان دست هستند. افرادي كه از فرم دستان خود ناراضي هستند مي توانند از ورزش براي لاغري انگشتان دست استفاده كنند.

جمع بندي

در كل بايد بگوييم كه اگر خورد و خوراك خود را رعايت كنيد و از ليست غذاهاي رژيمي و كم كالري استفاده كنيد، ديگر نيازي به اينكه به دنبال ورزش هاي مختلف برويد، نداريد.

منبع: https://www.dritm.ir/

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۴:۴۶ توسط:شكري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
موسسه حسابداری
شرکت حسابداری دهناد