سلامت سلامت .

سلامت

ورزش براي لاغري شكم و پهلو

امروزه با وجود اضافه وزن و چاقي در نقاط مختلف اما دغدغه بسياري از افراد شكم و پهلو است.يكي از راه هاي كاهش وزن موضعي استفاده از ورزش براي لاغري شكم و پهلو است. در ادامه با انواع و سريع ترين روش هاي لاغري شكم و پهلو بيشتر آشنا مي شويد.

ورزش براي لاغري

مقوله ورزش براي لاغري، امري بسيار شايع است كه طرفداران زيادي نيز دارد. افرادي كه دچار چاقي و اضافه وزن هستند مي توانند با استفاده از بهترين روش لاغري به كاهش وزن دست يابند. اما برخي از افراد نيز با توجه با محاسبه  bmi شاخص توده بدني نرمال دارند اما در برخي نواحي دچار چاقي موضعي هستند. اين افراد نياز دارند كه از يك سري ورزش هاي لاغري موضعي استفاده كنند. ورزش هاي موضعي عبارتند از:

  • ·         لاغري با پياده روي 
  • ·         ورزش لاغري پا
  • ورزش براي لاغري شكم
  • ·         ورزش براي لاغري

لاغري با پياده روي

پياده روي صحيح و اصولي مي تواند به شما در كاهش وزن كمك كند. البته بايد بگوييم كه براي استفاده از پياده روي براي لاغري بايد از يك برنامه ريزي صحيح استفاده كنيد. اگر در مسير كاهش وزن به اين برنامه ريزي اصولي پايبند باشيد زودتر مي توانيد در لاغري با پياده روي به نتيجه برسيد.

ورزش لاغري پا

ورزش لاغري پا به افرادي كه به دنبال خوش فرم بودن پا و باسن خود هستند مي تواند كمك كند. گفتني است كه آب كردن چربي هاي پا، ران و باسن هميشه سخت تر از نقاط ديگر بدن است. اما بايد بدانيد كه ورزش براي لاغري پا مي تواند تجمع چربي هاي قسمت پا را از بين ببرد.

ورزش براي لاغري شكم و پهلو

تمرين و ورزش براي لاغري شكم و پهلو سخت نيست و روش هاي متنوعي نيز براي اين امر وجود دارد. برخي تمرين ها وجود دارند كه در خانه و بدون وسيله هم مي توان از آن استفاده كرد. براي اين كه سريع تر به نتيجه برسيد بايد 10 الي 15 دقيقه گرم كنيد.

منبع: https://www.dritm.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۳:۵۰ توسط:شكري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
موسسه حسابداری
شرکت حسابداری دهناد