سلامت سلامت .

سلامت

ورزش براي لاغري

محققان بيان كرده اند: بهترين زمان چپربي سوزي و ورزش اول صبح و بصورت ناشتاست. دليل ان امر اين است كه گلوكز خون بدن پايين است و بدن براي بوجود آوردن انرژي بايد از اسيدهاي چرب بيشتري استفاده كند. در ادامه با ما همراه باشيد تا با بهترين ورزش براي لاغري آشنا شويد.

شيوه‌هاي ورزش كردن و دستيابي به اندام متناسب روز به روز دچار تحول مي‌شود. حالا در اين شلوغي زندگي براي اينكه كار شما راحت‌تر شود در اينجا چند رشته جديد ورزشي براي لاغري و خوش فرمي بدن را به شما معرفي مي‌كنيم تا بتوانيد با توجه به نوع بدن خود، وضعيت جسماني و روحي، بهترين ورزش را جهت سلامت و تناسب اندام انتخاب كنيد.

بهترين تمرين براي چربي شكمي

اگر به طور منظم ورزش نمي كنيد، هيچ زماني بهتر از امروز براي شروع وجود ندارد، اما ابتدا بايد سطح تناسب اندام و قدرت خود را افزايش دهيد. شما نمي خواهيد در روز اول زياده روي كنيد، زيرا اين باعث مي شود از تمرين خود متنفر شويد و باعث آسيب شويد. مي‌توانيد يك سوم تمرين‌هايي را كه در اين مقاله گفته مي شود ، در پنج روز اول براي مبتديان . پنج روز بعد، مي توانيد اين مقدار را به نصف آنچه انجام داده ايد، و پنج روز پس از آن، آن را به دو سوم تمرين افزايش دهيد. اين به افزايش استقامت و ايجاد انگيزه در شما كمك مي كند.چند تا از سريع ترين روش هاي لاغري شكم و پهلو نشان داده شده است، اما اصول اوليه تمرين به شرح زير است:

حركت قيچي

يكي از پايه اي ترين و اصلي ترين تمرين هاي تقويت عضلات شكم و پهلو است. اين حركت بيشتر حالت استقامتي دارد و به همين دليل، عضلات به صورت ريشه اي و بنيادي تقويت مي شوند.

تقريبا مي توان گفت كه حركت قيچي براي تمامي افراد بدنساز مفيد است و مي توان آن را در اغلب برنامه هاي بدنسازي قرار بدهند. يكي از ديگر مزاياي اين حركت اين است كه در طولاني مدت باعث افزايش تعادل در قسمت پايين تنه مي شود. در نتيجه استفاده از يك ورزش لاغري پا بسيار مي تواند به شما كمك كند.

پيلاتس

اين ورزش براي تمامي سنين مفيد است. پيلاتس عضلات را تقويت مي‌كند ولي باعث حجيم شدن آنها نمي‌شود و بدني خوش‌فرم و منعطف با شكم تخت به شما مي‌دهد. پس مي توان پيلاتس را در دسته ي بهترين ورزش براي لاغري شكم قرار داد.

منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۹:۳۴ توسط:شكري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
موسسه حسابداری
شرکت حسابداری دهناد