سلامت سلامت .

سلامت

لاغري شكم و پهلو با جراحي

لاغري شكم و پهلو، دغدغه امروزه خيلي از افراد است. در برخي موارد با رعايت رژيم‌هاي طولاني و ساعت‌ها ورزش، باز هم نمي‌توان از شر شكم و پهلو خلاص شد. افراد براي خلاصي از اين مشكل از روش هاي لاغري مختلف از جمله لاغري با كدو استفده مي كنند. در برخي موارد ديده شده است كه به رژيم آب درماني روي مي آورند. اما در آخر با هيچ يك از اين موارد به نتيجه دلخواه خود نمي رسند. در اين حالت روش‌هاي لاغري موضعي شكم و پهلو به كار مي‌آيند. بسته به‌ شدت چاقي اين نواحي مي‌توان از هر يك از روش‌هاي زير استفاده كرد. با ما همراه باشيد.

جراحي لاغري شكم و پهلو ابدومينوپلاستي

امروزه بانوان با استفاده از بهترين رژيم لاغري براي زنان به دنبال لاغري مي روند و در صورتي كه نتيجه دلخواه را نگيرند به دنبال ابدومينوپلاستي مي روند. ابدومينوپلاستي يك عمل جراحي زيبايي پلاستيك براي كوچك كردن شكم (كاهش چربي و پوست اضافي شكم و پهلو) و اصلاح افتادگي ديواره عضلاني شكم (شكم شل و افتاده) پس از كاهش وزن شديد يا بعد از بارداري (بارداري‌هاي مكرر) است. جراحي شكم شامل سه نوع جراحي اصلي است:

  1. ليپوساكشن شكم
  2.  ابدومينوپلاستي
  3.  ميني ابدومينوپلاستي

هدف جراحي ابدومينوپلاستي

مي‌توان جراحي ابدومينوپلاستي را به دو دليل اساسي انجام داد:

  1. براي كاهش چربي اضافي (شكم آويزان و شكم شل)
  2. براي كاهش پوست اضافي (شكم چروكيده با پوست اضافي) با ليفت شكم.

هدف از ابدومينوپلاستي صاف كردن ديواره شكم (براي رسيدن به شكمي صاف)، برداشتن و از بين‌ بردن پوست و چربي اضافي، تقويت عضلات شل شده شكم و بازسازي ناف به شكل اوليه است.

براي چه كساني مناسب است؟

كارايي ابدومينوپلاستي در موارد زير است:

  • كاهش وزن شديد كه اغلب باعث ايجاد پوست اضافي روي شكم و شل شدن بيش از حد عضلات مي‌شود.
  • در صورت شل شدن شكم به دليل يك يا چند بارداري
  • زماني كه نه رژيم لاغري و نه فعاليت بدني نمي‌تواند شكم را از نظر زيبايي به حالتي دلپذير بازگرداند.

چه انتظاراتي از جراحي ابدومينوپلاستي داشته باشيم؟

بايد اين را بپذيريم كه بعد از جراحي ابدومينوپلاستي، جاي زخم‌هايي با اندازه‌هاي مختلف باقي مي‌ماند كه ممكن است حذف شوند. ابدومينوپلاستي باعث از بين رفتن خطوط قسمت تحتاني شكم مي‌شود. علاوه بر اين علائم كشيدگي قسمت بالايي شكم به دليل كشش پوست از نظر ظاهري بهبود مي‌يابند.

جراحي ابدومينوپلاستي حتما با بيهوشي عمومي انجام مي‌شود. تعداد روزهاي بستري مراجعه كننده كه معمولاً 2-4 روز است، دفعات پانسمان و زمان برداشتن بخيه‌ها به فرد و به ميزان مداخله (ميزان چربي و پوست برداشته شده) بستگي دارد. باتوجه به موارد گفته شده ابدومينوپلاستي از همان ابتدا رضايت‌ بخش است. بهترين كانديدها براي جراحي، بيماراني هستند كه از سلامت خوبي برخوردارند و چربي و پوست اضافي در ناحيه شكم و لگن دارند. اگر شل شدن شكم كوچك يا متوسط باشد، مي‌توان فقط ميني ليفت شكم يا ميني ابدومينوپلاستي را انجام داد. در نتيجه شما بايد با تحليل و بررسي به دنبال بهترين روش لاغري برويد.

منبع : www.dritm.ir

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۲:۰۳ توسط:شكري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
موسسه حسابداری
شرکت حسابداری دهناد